וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסא איגייבור: "אניימה סיפר לי דברים טובים"

הניגרי החדש של הפועל ת"א סיפר: "אוהב את הקבוצה. שמעתי שהמאמן קשוח". אוסידון: "אנחנו מקווים שבוזגלו יגיע לקבוצה"

קובי אליהו

צילום וידאו: קובי אליהו
עריכת וידאו: טל רזניק

שחקן הרכש החדש של הפועל תל אביב, נוסא איגייבור, נחת היום (שני) בישראל אחרי שאתמול (ראשון) נחתמה עסקת ההעברה שלו מלילסטרום הנורבגית למחזיקת הגביע הישראלי. כעת הקשר הניגרי יעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום רשמית על חוזה לארבע עונות, במסגרתן ירוויח כ-150 אלף יורו לעונה.

"שמעתי הרבה על המועדון, אני יודע עליו הרבה ואוהב אותו", אמר הקשר הניגרי, למרות שאפילו עדיין לא ערך אימון אחד במדים האדומים. "אני יודע שוינסנט אניימה שיחק כאן והוא סיפר לי הרבה על הקבוצה ועל כמה שהאוהדים תומכים. אני מאוד שמח להיות בהפועל תל אביב. היו לי הרבה מאוד הצעות, אבל בחרתי בהפועל גם בגלל שאניימה אמר לי הרבה דברים טובים על המועדון. אני רוצה לחוות את הדברים האלה".

השחקן הצעיר הוסיף: "אני שחקן צעיר וכל יום רוצה להשתפר. שמעתי שהמאמן טוב, שהוא יכול לעזור לי להשתפר כשחקן. ספרו לי כבר שהוא מאמן מאוד קשוח, אבל מאמן צריך להיות קשוח. הפועל תל אביב תמיד מסיימת במקום הראשון או השני, ואני רוצה להיות חלק מההצלחה".

ביחד עם איגייבור נחת גם היו"ר דורון אוסידון, שסגר את פרטי העסקה אתמול בנורבגיה, והתפנה לומר לאחר הנחיתה: "זה השדרוג שהצוות המקצועי רצה. דרור קשטן רצה ודרור קשטן קיבל. נוסא הוא שחקן ברמה גבוהה. עשינו עבודת סקאוטינג של כמעט חודשיים על השחקן. נוסא שחקן ברמה מאוד גבוהה, הוא אחד מאלה שיובילו את הפועל תל אביב לאליפות. האם הוא שווה את הכסף? את זה נראה בהמשך. יש לנו עוד שם שאותו אנחנו שומרים לעצמנו, ונעשה את כל המאמצים להביאו".

אוסידון דיבר היום בתוכנית הספורט של 103FM על שחקן מכבי תל אביב מאור בוזגלו, שמסוכסך כרגע עם קבוצתו: "יש תמיד התעניינות מצד הפועל תל אביב במאור בוזגלו ואנחנו נשמח לראות אותו בקבוצה. כמובן שהדבר הוא על סמך דעתו של דרור קשטן. אנחנו מדברים על מאור כבר המון זמן, ואנחנו מקווים שהוא יגיע לקבוצה". אוסידון התייחס גם ליכולתו של השוער אפולה אדל: "המאמן ומאמן השוערים מרוצים ושלמים מיכולתו של אדל, והוא שיחק מצוין נגד ואדוז".

באשר לחלוצה של הקבוצה טוטו תמוז, בעקבות בירור שערך יו"ר המועדון דורון אוסידון עם השחקן, הוחלט כי בעקבות האיחור של תמוז אמש (ראשון) למשחק הקבוצה נגד הפועל עכו, יזמין השחקן את חבריו לקבוצה לארוחה ויחזור לאימונים לאחר פגישה בה תלובן הפרשה עם המאמן קשטן.

לידיעה הראשונה על התעניינות הפועל תל אביב בנוסא איגייבור

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully