וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב עוקבת אחרי נוסא איגייבור

יעקב הלל יצא לצפות בקשר ההתקפי של לילסטרום הנורבגית ונבחרת ניגריה הצעירה. עבאס הגיש בוררות נגד הפועל אשקלון

הסקאוט של הפועל תל אביב, יעקב הלל, יצא לנורבגיה כדי לצפות בשחקן קבוצת לילסטרום ונבחרת ניגריה הצעירה, נוסא איגייבור. הקשר ההתקפי בן ה-20 סירב להגיע למבחנים בהפועל ולכן הלל יצא לנורבגיה על מנת לצפות במשחק של קבוצתו נגד אוד גרנלנד מחר בערב (שישי) במחזור ה-16 בליגה הנורבגית.

למרות גילו הצעיר, איגייבור הפך לחלק בלתי נפרד מלילסטרום בשלוש השנים האחרונות והעונה כבר הספיק לכבוש שישה שערים ולבשל שניים נוספים ב-13 הופעות. לפני שהגיע לנורבגיה הוא שיחק בווארי יונייטד ממולדתו.

הקשר מחמוד עבאס הגיש הבוקר (חמישי) באמצעות סוכנו עו"ד שחר גרינברג ובאמצעות עו"ד אמיר קרביץ, תביעת בוררות נגד הפועל אשקלון שמסרבת לחתום על שחרורו להפועל תל אביב. בתביעה שהוגשה מבקשים עורכי הדין של השחקן לשחרר את עבאס עד ה-19 ביולי בכדי שיוכל להשתתף בשלב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית שאמור להתקיים ב-28 לחודש.

גרינברג וקרביץ טוענים שבחוזהו של עבאס קיים סעיף שמחייב את אשקלון לשחרר אותו לכל קבוצה בסוף העונה ושכרגע זו מחזיקה אותו כבן ערובה. כידוע, הפועל יכולה לרשום שחקנים לשלב הבא בליגה האירופית עד ה-22 לחודש (יום שישי הבא). יחד עם זאת, ישנו פתרון אפשרי מאחר שכל קבוצה רשאית לרשום שחקן אחד "חריג" – אחרי התאריך הנקוב. למרות זאת, האדומים תכננו לשמור את המקום הזה לשוער אפולה אדל, שמוני הראל בינתיים לא חותם על החוזה שלו, או לשחקן זר אחר.

סוכנו של עבאס, עו"ד שחר גרינברג, אמר היום: "אשקלון מחזיקה את מחמוד כמו בן ערובה. למרות שהוא אמור להיות שחקן חופשי ולעבור לכל קבוצה בה ירצה לשחק, הם מסרבים לשחררו ולא עומדים בהסכם שנחתם. הם עושים הכל בכדי לפגוע בשחקן שנתן את כל כולו לאשקלון כאשר שיחק בשורותיה בעונה שעברה, וכן פוגעים פגיעה קשה גם בהפועל תל אביב. בסופו של דבר זו תהיה אשקלון שתפגע כי אם החוזה של עבאס בהפועל תל אביב יופר בגלל התנהגותם הנלוזה של ראשיה, הם יצטרכו לשלם לו את מלוא חוזהו בתוספת פיצויים".

עורך דינו של עבאס, אמיר קרביץ, הוסיף: "ניסינו לדבר עם אשקלון, אך הם מסרבים לעמוד בהתחייבות שלהם ולחתום על טופס ההעברה של עבאס. מדובר במעשה של בריונות, וכולי תקווה שמוסדות ההתאחדות יעניקו לנו את העזרה הראויה על מנת לאפשר למחמוד לעזור להפועל תל אביב באירופה ובליגה באופן מיידי".

בחזרה לאפולה אדל: נציגו של אלי טביב, דורון אוסידון הגיב היום בעניין אי רצונו של מוניהראל לחתום על חוזהו של השוער: "מעניין שפתאום למוני אכפת מהכסף שיוצא מהפועל. אחרי שכל אנשי הקבוצה התרשמו מאוד מהיכולת של אדל באמת שלא לא ברור מדוע מוני מתעקש להמשיך ולהפריע לקבוצה בבנייתה, למרות שהוא הצהיר שיזוז הצידה ולא יפריע לנו לעבוד. אם הוא לא יאשר את ההחתמה של אדל בזמן ניתקע בלי שוער לליגה האירופית. ממתי מוני מקבל החלטות מקצועיות בהפועל ת"א? יש צוות מקצועי ואנחנו ממלאים אחר הבקשות שלו".

הראל לא מוכן לחתום על אדל

הראל אישר את העברתו של עומר דמארי

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

(עכדון ראשון: 13:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully