וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הראל לא מוכן לחתום על אדל

מקורביו טוענים כי מדובר בהחלטה מקצועית. אבוטבול שוב מתקרב לפיצוץ עם טביב, גם לאלה נראה בדרך הבטוחה לשם

דווקא כשהיה נדמה כי הבלגן בהפועל תל אביב מגיע לסיומו עם הסכמתו של מוני הראל להחתמת עומר דמארי, מגיע פרק חדש, והפעם על חשבונם של שחקנים במועדון, כשגם מוני הראל וגם אלי טביב, ממשיכים לפגוע בהכנות הקבוצה לעונה הבאה. נכון להיום (חמישי), הראל מסרב לחתום על חוזהו של אפולה אדל, שוערה של פריס סן ז'רמן בעונה שעברה, שהגיע למועדון, עבר בדיקות רפואיות והצטרף למחנה האימונים של האדומים. הסיבה על פי מקורביו של הראל היא מקצועית לחלוטין.

הכירו את אפול אדל, השוער החדש של האדומים

"מוני לא מוכן בשום פנים ואופן לחתום על השוער", אומר מקורב, "במחיר הזה יכולו להשאיר את אניימה". ככל הנראה מהצד של טביב ינסו לשכנע את השוער להישאר עד סיום ההליך בבית המשפט בין טביב להראל שאמור להגיע להכרעה בשבועיים הקרובים, אך אם לא יסכים השוער, שוב תיתקע הפועל תל אביב ללא שוער ראשון איכותי, רגע לפני סיבוב המוקדמות של הליגה האירופית שאמור להיערך בסוף החודש.

אולם, לא רק באדל מסתיימות הבעיות בהפועל. גם בעניין שי אבוטבול הדברים עדיין רחוקים מפתרון. טביב ביטל את הגעתו למחנה האימונים, כשרק לפני מספר ימים הבטיח דרור קשטן לקשר כי המשבר בעניינו יסתיים במהלך מחנה האימון כשטביב יגיע לסגור איתו את שדרוג חוזהו. גורמים במועדון טוענים כי הקשר מאוכזב מאוד מאי הגעתו של טביב וטוענים כי הוא שוקל פעם נוספת את צעדיו, לאחר שרק ביום ראשון האחרון התנצל אבוטבול בפני טביב והקבוצה על שהחרים את האימונים.

אם שי אבוטבול חושב שהוא נמצא לבדו במערכה, הרי שהוא טועה. גם מהראן לאלה מנסה כבר מספר ימים להשיג את טביב על מנת לשבת על שדרוג חוזהו, אך לא מצליח לעשות זאת, ואם בעיה זו לא תיפתר בפרק הזמן הקרוב, צפוי גם החלוץ לפתוח במאבק כנגד ההנהלה, כפי שעשה אבוטבול בשבועות האחרונים.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully