וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הראל אישר את העברת עומר דמארי

אחרי משא ומתן אינטנסיבי בתיווכו של קובי סידי, הגיע גם מוני הראל לסיכום חלופי עם עמוס לוזון על תנאי התשלום עבור החלוץ

יממה לאחר שעמוס לוזון איים לפוצץ את עסקת עומר דמארי ולהחזיר את החלוץ למכבי פתח תקוה, נמצאה הערב (רביעי) הנוסחה להעברתו הסופית של דמארי להפועל תל אביב.

מוני הראל, שסירב עד כה לחתום על אישור העסקה ואף הגיש תלונה במשטרה בטענה להונאה עסקית נגד המועדון, הסכים לבסוף לאשרה לאחר משא ומתן אינטנסיבי בתיווכו של קובי סידי, והחשש להחזרתו של דמארי ממחנה האימונים של האדומים באוסטריה הוסר.

בהתחשב בסכסוך בין אלי טביב למוני הראל, קיימים שני הסכמים נפרדים בין צמד הבעלים בעניין דמארי. התשלום הראשון למכבי פתח תקוה יתבצע על ידי שני הצדדים, ולאחר המשפט שיקבע מי מהם יהפוך לבעלים היחיד של הקבוצה יתבצעו יתר התשלומים. במידה וטביב יזכה, הוא יעביר את הסכום בארבעה תשלומים נוספים, ובמידה והראל יזכה הסכום הנוסף יתפרש על פני תשעה תשלומים נוספים.

"אני רואה את עומר מנצח לנו את הדרבי", אמר הראל בהודעה שהוציא בהמשך הערב, בה נכתב: "הראל החליט לראות לנגד עיניו קודם כל את טובת המועדון, לכבד את רצון האוהדים לראות את דמארי לובש אדום, והחליט לחתום על העסקה".

עמוס לוזון אמר לאתר אדום עולה: "נשאר רק לחתום על החוזה פיזית. כרגע מכינים אותו ואני מחכה שיביאו לי. הגעתי להסכמה סופית עם מוני ואני מקווה שנחתום כבר הלילה על ההסכם הזה. צריך לקוות שלא יהיו שינויים של הרגע האחרון. סידי התערב אישית בנושא אחרי שכבר המו"מ הגיע למבוי סתום".

דמארי בטוח שהוא שווה את המחיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully