וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: הפועל תל אביב ניצחה 3:5 את קונקורדיה בוקרשט

צמד של תמוז, שערי בכורה לדמארי ועבאס ואחד נוסף של לאלה קבעו ניצחון. באדיר: "דמארי ועבאס הם חלק מהמשפחה"

הפועל תל אביב פתחה אתמול (שני) את מחנה האימונים של בגראץ, אוסטריה, והיום כבר ערכה את משחק האימון הראשון שלה. האדומים ניצחו 3:5 את קונקורדיה בוקרשט מהליגה הרומנית הראשונה. עומר דמארי, שעשוי בכלל לחזור למכבי פתח תקוה בשל בעיות בהעברתו, כבש את שער הבכורה במדים האדומים, טוטו תמוז כבש שניים ומחמוד עבאס הרשית את הרביעי. אפולה אדל, שעדיין לא הצטרף למחנה האימונים, נעדר מהמשחק ובוריס קליימן פתח על חשבונו.

בדקה ה-17 הצליחה הפועל תל אביב לעלות ליתרון כשתמוז מצא את דמארי בין שני שחקני הגנה והחלוץ בן ה-22 עבר אותם ובעט פנימה מזווית קשה כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-40 הצליח תמוז להעלות את הפועל ל-0:2 לאחר שהשתלט על כדור במרכז המגרש, פרץ לבד והכניע את השוער בקלות.

במחצית ביצע דרור קשטן מספר חילופים ואחד מהמחליפים אלרואי כהן, בישל בדקה ה-48 את השער השלישי לתמוז, בכדור רוחב. מלך שערי הליגה בעונה החולפת קבע 0:3. ארבע דקות חלפו ועבאס כבש את שער הבכורה שלו במדים האדומים מבישול נוסף של כהן, שפרץ מימין והעביר כדור רוחב לשחקן שהגיע מאשקלון, והוא בעט פנימה את ה-0:4. הרומנים הצליחו לצמק משערים של באלטוי בדקה ה-62 וז'אן בוזגה כבש שער נוסף אחרי שלוש דקות. אך לאלה הצליח לכבוש בדקה ה-84 כדי לקבוע 2:5, לאחר בישול של עמרי קנדה. הרומנים הצליחו לצמק מפנדל בדקה ה-88 ובסיום זה 3:5.

"משחק טוב שלנו", אמר וואליד באדיר לאתר הרשמי של הקבוצה. "כמובן שהיו דברים יותר טובים ופחות טובים, אך נעבוד ונשתפר במשחקים הבאים. דמארי ועבאס כבשו בהופעת הבכורה שלהם והם כבר חלק מהמשפחה שלנו". סלים טועמה הוסיף: "אנחנו עובדים על המשחק הקבוצתי, שחקני הרכש והצעירים שהגיעו משתלבים יפה".

אביחי ידין, שענד את סרט הקפטן לראשונה במהלך המשחק: "בשביל משחק ראשון במחנה אנחנו מרוצים. אנחנו עובדים קשה באימונים ומקווים שהכל יתחבר לנו לקראת השנה הקרובה". עמרי קנדה, מהמצטיינים במשחק, אמר בסיום: "זה היה מצוין בשביל משחק ראשון שלנו הקיץ. היה חשוב להיראות טוב ופחות חשובה התוצאה. חבל שספגנו שלושה שערים במשחק אימון, אבל נמשיך לעבוד קשה כפי שעשינו עד כה".

הרכב הפועל תל אביב: בוריס קליימן (אריק ינקו, 72), עמרי קנדה, מריו פצ'אלקה (מור שושן, 72), וואליד באדיר (ביוואן פרנסמן, 46), דדי בן דיין (גל שיש, 46), שי אבוטבול (רועי גורדנה, 46), אביחי ידין (אלכס באסוק, 80), יוסי שבחון (אלרואי כהן, 46), סלים טועמה (מחמוד עבאס, 46), טוטו תמוז (בן ביטון, 74), עומר דמארי (מהראן לאלה, 46).

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully