וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: עומר דמארי בדרך חזרה למכבי פ"ת?

מוני הראל מעכב את החתימה והתלונן במשטרה נגד העברת הכספים. עמוס לוזון עשוי להחזיר את החלוץ ארצה ולפוצץ את העסקה

עסקת העברתו של עומר דמארי להפועל תל אביב על סף פיצוץ. נכון לרגע זה, אם עד הלילה (שלישי) מוני הראל לא יחתום על חוזהו של החלוץ, נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון יחזיר את דמארי כבר מחר לארץ ממחנה האימונים של הפועל תל אביב ויפוצץ את העסקה.

לפני מספר ימים, כאשר העסקה עדיין לא נחתמה, הבטיח לוזון לנציגו לשעבר של הראל קובי סידי לחכות לפחות עד מחר כדי לא להפריע למהלך התקין של הפועל תל אביב. אולם בשעות האחרונות, לאחר שהראל הגיש תלונה במשטרה נגד המועדון האדום בטענה להונאה עסקית, הבין נשיא מכבי פתח תקוה כי החוזה ככל הנראה כבר לא ייחתם.

את התלונה הגיש הראל על מנת לחקור את העברת הכספים מחשבונה של הפועל תל אביב בהתאחדות לכדורגל למכבי פתח תקוה ללא ידיעתו. הראל טוען להונאה עסקית, שכן הוא וניר כץ היו בזמן העברת הכסף בעלי זכות החתימה בהתאחדות לכדורגל ובקרת התקציבים ולמרות זאת קיבלה ההתאחדות מסמך חתום מהפועל תל אביב המותיר את העברת הכסף מחשבונה לחשבון מכבי פתח תקוה.

בסביבתו של הראל טוענים כי לא ייתכן שמסמך כזה יצא מתחומי המועדון ללא אישורם ולכן מדובר בזיוף מסמך תאגיד או לחילופין הונאה של ההתאחדות. הראל איננו מאשים את ההתאחדות כי לפיו היא פעלה בתום לב ולכן האצבע המאשימה היא לכיוון שותפו בבעלות הפועל תל אביב, אלי טביב ונציגיו. על פי דבריו של הראל קיימים בידיו שני חוזים לעסקה - האחד עם חמישה תשלומים והאחר בתשלום אחד, והוא ונציגיו יודעים על מה לחתום.

הראל העביר חוזה אחד שנמצא בידיו לעורך דינו, שיעבור על הפרטים בו, ולאחר שכך ייעשה אמור הראל לחתום על החוזה. אך בסביבתו אמרו: "לא חותמים על חוזים עם אקדח ברקה. צריך מעט סבלנות והכל יסתדר. אנחנו רוצים מאוד לראות את דמארי בקבוצה".

אוסידון: "אין שום בעיה שהראל יתלונן במשטרה"

בסביבתו של מוני הראל טוענים כי "אם אין קשר בין העברת הכספים למכבי פתח תקוה ואין לה מעורבות בעניין זה, אין סיבה אמיתית לפיצוץ העסקה. אם אכן הייתה להם יד בדבר, שלא כמו טענותיהם, אז לא פלא שהם ירצו לפוצץ את העסקה".

נציגו של טביב דורון אוסידון לא התרגש מהדברים: "אין לי שום בעיה שמוני יתלונן במשטרה. אף אחד כאן לא עשה שום דבר שלא כחוק. החוזה נמצא אצלו ביד ואם הוא לא יחתום, דמארי לא יהיה שחקן של הפועל תל אביב. עכשיו הדברים תלויים בו בלבד".

קובי ברדה דובר המועדון מסר בתגובה: "דורון אוסידון, בנוכחות עו"ד ענבר מנכ"ל המועדון וניר כץ החשב, חזרו והדגישו כי דרושה חתימתו של מוני הראל או מי מטעמו לצד דורון המוסמך כמורשה חתימה. אנו תקווה כי מוני הראל, שמחזיק בחוזה בידו, יחתום במהרה כפי שהצהיר ושהמשטרה תעשה את עבודתה".

יש לציין כי אם דמארי והשוער החדש אפולה אדל לא יועברו בבקרה התקציבית עד ה-22 לחודש, אחד מהם לא יורשה ליטול חלק במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. על פי הנהלים של אופ"א, על כל השחקנים להירשם עד ה-22 לחודש, כאשר אישור חריג יינתן רק לשחקן אחד, שיוכל להירשם עד 24 שעות לפני המשחק.

(עדכון ראשון: 18:00)

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully