וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער פ.ס.ז' בדרך להפועל תל אביב

אפולה אדל הקמרוני יגיע ביום שני למבחני כשירות. במידה ויעמוד בהם יחתום ויסע למחנה האימונים. אבוטבול ביקש לחזור

בהפועל תל אביב ממשיכים לחפש שוער זר אחרי שהצ'יליאני אדוארדו לובוס שוחרר השבוע. ביום שני ינחת בארץ השוער הקמרוני אפולה אדל, ששיחק בעונה שעברה במועדון הפאר הצרפתי פ.ס.ז'. אדל בן ה-25 (1.84 מ') יגיע למבחני כשירות ובמידה ויעמוד בהם הוא צפוי לחתום על חוזה לשנתיים במועדון, בעלות של כמיליון דולר לעונה. לאדל יש 6 הופעות במדי נבחרת ארמניה ובעונה שעברה הוא רשם 35 הופעות במדי פ.ס.ז'. אם אכן יחתום על החוזה אחרי הבדיקות הרפואיות, הוא יצטרף מיידית למחנה האימונים של הפועל תל אביב באוסטריה.

לפי פרסומים שונים, בשנת 2009 אדל הוזכר כמי שחי תחת זהות בדויה והיו האשמות שהוא בכלל מבוגר בחמש שנים מהגיל שרשום במסמכיו. אדל החל את הקריירה האירופית שלו בשנת 2002 בארמניה וקבוצתו הראשונה הייתה פיוניק ירבאן. בקדנציה שלו בארמניה הוא התאזרח ושיחק בנבחרת המקומית תחת הדרכתו של המאמן הצרפתי קרל לומבה. בשנת 2005 הוא עזב לראפיד בוקרשט הרומנית ושיחק בה שנתיים, עד שפ.ס.ז' רכשה אותו בשנת 2007.

נדמה שסאגת שי אבוטבול והפועל תל אביב עומדת בפני סיום. כזכור, רק לפני שלושה ימים איים שי אבוטבול בעזיבה ואף החרים את אימוני הקבוצה בימים חמישי ושישי. היום (שבת) הוא התקשר לאלי טביב וביקש לחזור לשגרת האימונים ולצאת עם הקבוצה מחר למחנה באוסטריה. אבוטבול יצר את הקשר עם טביב אחרי שהבין כי הבעלים אכן התכוון לשבת איתו בנוגע לשדרוג שכרו. בעקבות זאת ביקש אבוטבול לשוב לאימונים, בעוד שלפני כן הוא אמור לסגור את תנאי החוזה החדש שלו ורק אז להמריא.

מעבר לכך, בהפועל תל אביב עדיין עוסקים במשיכת הכסף מחשבון הקבוצה על ידי ההתאחדות לכדורגל ללא אישור. מדובר בסכום של 7.425 מיליון שקלים שנעדו להעברתו של עומר דמארי ממכבי פתח תקוה. לפי גורם מוסמך בהפועל תל אביב, הבעלים השני מוני הראל מתכוון לבקש לחקור את העניין, כשבמקביל נעשים מאמצים מצד ההתאחדות לגרום להראל לחזור בו והכסף עצמו יוחזר לחשבון הקבוצה מחר. ביום ראשון יועבר גם הסכם העברתו של עומר דמארי לחתימתו של מוני הראל. חשוב לציין כי העברת השחקן תושלם רק אחרי שמוני הראל יחתום, וזה ככל הנראה יקרה רק אחרי שייושרו ההדורים בינו לבין ההתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully