וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אדוארדו לובוס לא רוצה לעזוב

הצ’יליאני לא הגיע לסיכום עם הפועל תל אביב על גובה הפיצוי, הפער 40 אלף יורו. השוער יגיע לאימון ודורש לממש את החוזה

הפועל תל אביב אמנם כבר הודיעה כי אדוארדו לובוס, השוער הצ'יליאני אותו החתימה הקיץ, ישוחרר. אלא שכעת לובוס מסרב לעזוב ללא פיצוי הולם והודיע כי אם לא יגיע להסדר, הוא ידרוש את מימוש חוזהו בקבוצה.

נסגר מעברו של שכטר לקייזרסלאוטרן

אבוטבול נטש בזעם את האימון

לובוס, שנחת לפני שבועיים בארץ וחתם על חוזה לעונה אחת בקבוצה, גילה יכולת חלשה עד כה באימונים, ובצוות המקצועי כאמור החליטו לוותר עליו. נציגו של אלי טביב בהנהלת הקבוצה דורון אוסידון נפגש בשלישי עם סוכנו של השוער בנדי ארויו ועדכן אותו על הרצון לשחרר את השחקן.

האדומים היו משוכנעים שלמרות שחתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, הוא יסתפק בפיצוי קטן בשל הצעה שהוא מחזיק מקבוצה ברוסיה. אלא שלובוס דורש פיצוי של 70 אלף יורו, בעוד שהאדומים מוכנים לשלם לו 30 אלף. לאחר פיצוץ המשא ומתן, הודיע לובוס כי יגיע לאימון הקבוצה היום (חמישי) ב-18:00.

עורך דינו של השחקן, ראובן נחום, הגיב בשמו של לובוס: "השחקן חתם מול המועדון על הסכם התקף לעונת 2011/12 עם אופציה לעונה נוספת. לפני מספר ימים פנתה הנהלת המועדון לסוכנו וביקשה לסיים את ההתקשרות ולבטל את ההסכם. לאחר פניית המועדון, ישבו הצדדים מולם ולאחר יומיים לא הגיעו הצדדים להסכמה על גובה הפיצוי בכדי לבטל את ההסכם. על כן השחקן ישוב לאימונים וייטול חלק כבר באימון הערב של הקבוצה.

"עוד לפני שחתם במועדון, השחקן עבר בדיקות רפואיות מקיפות, וכל טענה שהיא מצד המועדון, לרבות הטענות על משקל עודף או כושרו הינן כוזבות ומוטעות", הוסיף נחום. "יש לציין שהשחקן הגיע תחת הזמנתו של המועדון בכדי לשחק ולא לחזור תוך שבוע ימים. למרות השתלשלות העניינים, השחקן הביע נכונות להמשיך ולהתאמן בהפועל תל אביב, ולהילחם על מקומו בהרכב. השחקן הינו בעל רזומה מקצועי ומכובד, אשר כולל את השתתפותו במשחקי נבחרת צ'ילה. חשוב לציין כי השחקן עוד יוכיח לצוות המקצועי, להנהלה ולאוהדים את רמתו המקצועית. אנו דורשים ממועדון הפועל תל אביב לעמוד אחר ההתחייבויות כלפי השחקן. חשוב לציין כי השיחות עם הנהלת הפועל התנהלו עד כה באווירה חיובית".

במקביל, אוהדי הפועל תל אביב הודיעו כי יגיעו לאימון הקבוצה היום וימחו כנגד התנהלות הקבוצה הקיץ, כמו גם נגד ההתנהלות של המועדון מול שחקן הקבוצה, שי אבוטבול, שמחרים את האימון ועשוי שלא לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים ביום ראשון, זאת במידה והקבוצה לא תגיע עימו להסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully