וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר מעברו של איתי שכטר לקייזרסלאוטרן ללא בוררות

בסיום הפרשה הושגה פשרה. הפועל ת"א תקבל 2.5 מיליון יורו ו-20% ממכירה עתידית. איליצ'ביץ': "יש לאיתי פוטנציאל עצום"

בשעה טובה ואחרי הרבה הסתייגויות נסגר היום (חמישי) מעברו של החלוץ איתי שכטר לקייזלסלאוטרן, ללא בוררות. בימים האחרונים עמלו סוכנו של החלוץ, רונן וקצב, והנהלת הפועל תל אביב, במטרה להגיע לפשרה בנושא המעבר ללא בוררות. כזכור, טביב סירב זה זמן רב להצעתה של הקבוצה הגרמנית, ובכל זאת החלוץ הצטרף לאימוני לאוטרן. הפועל תל אביב תקבל תמורת השחקן 2.5 מיליון יורו ו-20 אחוז ממכירה עתידית.

טביב אישר את ההצעה המשודרגת שהגישה לאוטרן, שכוללת את התוספות הבאות: תוספת של 20% על הפרש בין סכום מכירה עתידי למה ששולם בפועל (2.5 מיליון יורו) ותנאי תשלום (שני תשלומים במקום שלושה והשלמת תשלומים בשנה הקרובה). ההסכם המשודרג בא לאחר שבמקור הוצע על שכטר 1.2 מיליון יורו ואחר כך שדרוג ל-2 מיליון יורו ו-2.5 מיליון.

מי שהחמיא לשכטר הוא חברו לקבוצה איבו איליצ'ביץ', שאמר: "שיחקתי נגדו עם נבחרת קרואטיה מול ישראל. הוא היה מצוין באותו המשחק ואני חשבתי ששיחקתי מול שחקן ממועדון מפואר באירופה. יש לו פוטנציאל עצום". החלוץ הישראלי עצמו מאושר מאוד וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אני סוף סוף חופשי. תודה רבה לכולם".

"ההתנהלות של מוני הראל, שחתם על שחרור ללא ידיעתי ובסכום נמוך מערך השוק כמעט ומנעה את הסכום המשודרג אותו השגתי לקופת המועדון", אמר טביב. "הצהרתי בשבועות האחרונים כי שכטר צריך לשחק בהפועל תל אביב אבל לבסוף החלטתי לאור ההצעה המשודרגת לאפשר לו להתקדם ולשחררו. אני מאחל לו דרך צלחה ואשמח לראותו שוב במועדון".

בתוך כך, בהפועל תל אביב ממשיכים בניסיון לחזק את הקבוצה, כאשר קשר נבחרת בוליביה חוזליטו ואקה מתקרב לקבוצה האדומה. המאמן דרור קשטן אמור לצפות בו הלילה (1:15) במשחקה של נבחרת בוליביה נגד קוסטה ריקה בקופה אמריקה. הצפייה של קשטן בשחקן תהיה במקום מבחנים, ואם ואקה ירשים את קשטן, במועדון האדום יעשו מאמץ להחתימו.

שי אבוטבול: "כרגע אני לא יוצא למחנה האימונים"

למרות שנסגרה העברתו של שכטר ללאוטרן, הרי שפרשה אחרת מעיבה כעת על סדר היום של האדומים - היא עניינו של הקשר שי אבוטבול, שמימש את הבטחתו והחרים את אימוני הקבוצה. אבוטבול לא התייצב הבוקר לאימון, זאת לאחר שאמש נטש את מתחם האימונים בחודורוב בזעם מכיוון שלא קיבל את מבוקשו כשרצה להיפגש עם אחד מבעלי הקבוצה אלי טביב.

זה התחיל כששי אבוטבול דרש שדרוג בשכר או שחרור מיידי
והמשיך כשיום לאחר מכן הוא עזב בזעם את מתחם האימונים

בצהריים אמר שי אבוטבול לתכנית הספורט של גלי צה"ל, 'עושים ספורט': "אני חושב שלא מגיע לי יחס כזה, ובכלל לכל אדם. אם אדם מגיע לפגישה ומתאמים איתו הוא מצפה לקבל יחס נאות. נכנסתי לחדר וטביב אמר לי: 'אין לך סבלנות'. אמרתי לו שאני מחכה שעתיים בחוץ, אבל הוא אמר שהוא יושב על דוחות ושזה ייקח לו עוד זמן.

"התשובה שלו הייתה שאני אבוא בעוד שבוע או שבועיים, אבל איך זה מסתדר כשביום ראשון הקבוצה יוצאת למחנה אימונים?", תהה אבוטבול. "לא היה שום סיכום, אני לא יודע מי אמר את זה. אמרתי מה שאני רוצה, ואמרו שהם יכולים לתת לי רק 15 אלף דולר. אמרתי שאין לי בעיה להתגמש כי אני רוצה להישאר במועדון, אבל לא ראיתי שום נכונות מצידם.

"להגיד שאין להם 15 או 20 אלף דולר לתת לי? לרומן רוקי נתנו הרבה מאוד כסף, וזה לא עזר", הוסיף הקשר. "החוזה שלי תקף, אבל הבטיחו לי דברים לפני כן. שבוע לפני שנפצעתי, סיכמתי עם מוני הראל על חוזה חדש. בכל מקום היו אומרים שאחרי הפציעה החוזה בתוקף. אמרו לי שמה שסיכמנו כבר לא תופס. כשהתחלתי לשחק וחזרתי לעצמי, הבטיחו לי דברים ואמרו לי שמגיע לי. אמרו לי: 'לך למי שהבטיח לך'. כרגע אני לא יוצא למחנה האימונים".

כל החדשות על הפועל תל אביב

עדכון ראשון: 12:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully