וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: סיפיווה טשבלאלה לא יגיע למבחנים

כצפוי, קשרה של נבחרת דרום אפריקה סירב להצעת האדומים. שי אבוטבול דורש "שדרוג משמעותי בשכר או שחרור מיידי"

כל החדשות על הפועל תל אביב

הפועל תל אביב הביעה עניין, טשבלאלה לא התכוון להגיע

קשר נבחרת דרום אפריקה סיפיווה טשבלאלה לא ישחק בהפועל תל אביב בעונה הבאה. נציגיו של שחקן קבוצת קייזר צ'יפס הדרום אפריקאית דחו היום (שלישי) את בקשתה של מחזיקת הגביע הישראלית לבחון את השחקן במטרה לצרפו לקראת העונה הבאה. הקשר המחוזר מחזיק גם בהצעות מהליגה הטורקית והאנגלית, כאשר אחת הקבוצות שנמצאות במגעים עם קייזר צ'יפס במטרה לרכושו היא ניוקאסל. בנוסף, החליטה הפועל תל אביב לרדת מהקשר הברזילאי אריק פריירה מהליגה הרומנית. הסקאוט יעקב הלל שעקב אחר ביצועיו במשחק התאכזב ממה שראה.

הנהלת הפועל תל אביב ושי אבוטבול אמורים להיפגש ולדון בחוזהו של הקשר, כשהפגישה בין הצדדים מוגדרת כמכרעת. כזכור, לפני כשבועיים החרים אבוטבול את שני אימוני הפתיחה של הקבוצה, בטענה כי אחד מהבעלים של המועדון אלי טביב הבטיח לשדרג את שכרו, הנאמד ב-100 אלף דולר בחוזה לעוד שלוש שנים כבר לפני מעל שלושה חודשים אך עדיין לא קיים את הבטחתו.

מאז חזר אבוטבול להתאמן ואף ערך פגישה עם הנהלת הקבוצה בה הוצע לו שדרוג של כ-20 אלף דולר, בעוד הוא דרש שדרוג של 80 אלף דולר ואף מוכן להתפשר על חוזה של 160 אלף דולר. כרגע נראה כי הנהלת הפועל לא תגדיל את הצעתה לשחקן, מה שיוביל את אבוטבול לדרוש שחרור לקבוצה אחרת.

במילים אחרות, הקשר יציב אולטימטום להנהלה - שדרוג משמעותי או שחרור מיידי. "לא יכול להיות שעבור חצי כרטיס של עומר דמארי מוכנים לשלם מיליון וחצי יורו ועם שי, שהוא סמל במועדון, רבים על 40 אלף דולר. אחר כך בהופעל לא מבינים למה שחקני הבית ממורמרים", אמרו היום בסביבתו של הקשר.

מי שעוקב בדאגה אחרי התפתחות עם שי אבוטבול הוא החלוץ מהראן לאלה, שגם לו הובטח שדרוג משמעותי בשכר, אך במקרה שלו הוא מחזיק חוזה לעוד עונה אחת בלבד במועדון. אם בהפועל לא יהיו מוכנים לשדרג את שכרו, הרי שהוא ינסה כבר בינואר הבא למצוא קבוצה שתקלוט אותו.

הקבוצה הוציאה הודעה רשמית היום, שתוך 8 שעות נמכרו כ-4,000 מנויים למשחקי הקבוצה בעונה הבאה, ולשער 5 אזלו כל המנויים.

עדכון ראשון: 15:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully