וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: סיפיווה טשבלאלה יסרב להגיע למבחנים

הקשר הדרום אפריקאי, שכבש שער נהדר במונדיאל, מבוקש על ידי האדומים, אך יעדיף לחתום באנגליה. גם הגעת פריירה בספק

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב ממשיכה בניסיונותיה לבנות סגל לעונה הבאה. אחרי החתמתו של עומר דמארי, האדומים שלחו היום (שני) פקס רשמי ובו ביקשו להזמין את קשר נבחרת דרום אפריקה סיפיווה טשבלאלה למבחנים בקבוצה. עלותו של השחקן נאמדת בכמיליון יורו.

בהפועל תל אביב לא מתרגשים מהסכום הגבוה, אולם בקבוצה עדיין לא בטוחים לגבי האפשרות שהכישרון מדרום אפריקה, שהבקיע שער מרהיב במונדיאל, אכן יסכים להגיע למבחנים בקבוצה. המאמן דרור קשטן מסרב להחתים שחקנים ללא מבחנים תחת עיניו הבחונות, אבל ספק גדול אם השחקן אכן יגיע.

נציגו של השחקן באפריקה יודע כי הפועל הגישה בקשה למבחנים, אך הוא מבחינתו אמור בערב להחזיר תשובה שלילית, וזאת לאור הרזומה של טשבלאלה והעובדה שהוא מחזיק בהצעה רשמית מנוטיגהאם פורסט האנגלית, שם הוא ככל הנראה יחתום. "עם רזומה כמו שלו, אין סיכוי שהוא יגיע למבחנים", אמר סוכנו.

בנוסף לקשר הדרום אפריקאי, הפועל תל אביב נמצאת במגעים עם אריק פריירה המשחק בליגה הרומנית. הסקאוט יעקב הילל טס לצפות בו ובמספר שחקנים הונגרים אחרים, אולם לאור התעקשות קשטן להביא את השחקן למבחנים נדמה כי גם מעמדותו תרד מהפרק. הקשר הברזילאי דורש מהפועל 250 אלף יורו לעונה ועוד עלות העברתו אמורה להיות מעל מיליון יורו וכרגע הסיכויים נמוכים מאוד שיגיע למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully