וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עומר דמארי חתם לחמש שנים

מחזיקת הגביע רכשה מחצית מכרטיסו של החלוץ תמורת 1.5 מיליון יורו. טביב: "מקווה ששכטר יישאר". דמארי: "כמו אירופה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בשורות טובות להפועל תל אביב: מחזיקת הגביע הודיעה הבוקר (ראשון) רשמית על צירופו של עומר דמארי. הנהלת הפועל כינסה הבוקר מסיבת עיתונאים מפתיעה, ובה הודיעה על סיכום העסקה עם הנהלת מכבי פתח תקוה. דמארי הוצג רשמית במועדון עם החולצה מספר 11. העסקה, אגב, סגורה לאחר שגם מוני הראל נתן לה את אישורו.

סגנית האלופה תעביר מיליון וחצי יורו תמורת מחצית מכרטיסו ובכך היא ענתה לדרישת מכבי פתח תקוה, שקבעה לשחקן תג מחיר של שלושה מיליון יורו (כ-15 מיליון שקל). אתמול בלילה נפגשו ראשי מכבי פתח תקוה והפועל תל אביב ללא ידיעת השחקן כדי לסגור את העסקה. בין עמוס לוזון ואלי טביב סוכם בתום הפגישה, שהסתיימה בשעה שתיים לפנות בוקר, כי אם הסיכום ידלוף החוצה הוא יבוטל. דמארי עצמו קיבל עדכון הבוקר והתבקש שלא לענות לשאלות העיתונאים עד הצגתו הרשמית.

שחקן הפועל תל אביב עומר דמארי יחד עם מאמן הקבוצה דרור קשטן. ברני ארדוב
1.5 מיליון יורו על חצי כרטיס. דמארי ומאמנו החדש/ברני ארדוב

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

"לאחר הסיכום עם הנהלת מכבי פתח תקוה, אני גאה להציג את הרכש הישראלי החשוב לקראת עונת המשחקים הקרובה, עומר דמארי", פתח הבעלים אלי טביב את דבריו. "ההצגה נעשית באיחור של כמה חודשים כי רק לאחר שרכשתי את הקבוצה, לא היה מי שיעמוד בבדרכי. ההגעה של דמארי תיתן מענה לעזיבתו של בן שהר. הוא ישלים את ההתקפה הטובה בליגה יחד עם טוטו תמוז, מהראן לאלה ולירון דיאמנט. אני מקווה שבנוסף לסגל האיכותי, יישאר גם השחקן איתי שכטר, שאותו לא רציתי לשחרר מהקבוצה".

דמארי עצמו אמר: "אני מאוד מתרגש להגיע למועדון הפועל תל אביב, שתמיד חלמתי לשחק בו. אני רוצה להודות לטביב ולקשטן שרצו אותי והביאו אותי למרות הקשיים. היה מו"מ עם סלטיק שלא הסתדר, אבל בשבילי הפועל תל אביב זה כמו אירופה. אני שמח שניתנה לי הזדמנות לשחק תחת מאמן כמו קשטן. דיברו עליי יותר מדי והגיע הזמן לעבוד. יש לנו הרבה מטרות ואני מקווה שתהיה עונה מוצלחת. רציתי לשחק באירופה, אבל זה לא יצא. אמרתי שאם בארץ, רק הפועל תל אביב או מכבי פתח תקוה. אני מקווה להחזיר לאוהדים על האהבה במגרש".

לפני כן טביב הקריא טקסט שכתב מראש בו הופנו לא מעט רמיזות כלפי מוני הראל, איתו הוא נמצא בסכסוך: "התחייבתי בפניכם כי מרגע זה כל מרצי מותנה בבניית הקבוצה לעונה הבאה. פעלתי למנות את הצוות המקצועי הטוב ביותר. בימים אלו אנו עסוקים בהשלמת הסגל, וכפי שהתחייבתי, הקבוצה תתמודד על כל התארים בארץ ובאירופה. המו"מ בין עמוס לוזון וביני מנוהל בדיסקרטיות כי בניגוד לעבר, משאים ומתנים לרכישת שחקנים לא ינוהלו בתקשורת ולא באמצעות ספינים".

טביב חתם את דבריו ואמר: "אני מברך את עומר דמארי על הצטרפותו למועדון המפואר בישראל. לא השלמנו את הפאזל ואני מבטיח כי הקבוצה עוד תתחזק וכל עוד לא יפריעו לנו לעבוד, נוכל להציג את הסגל הטוב בליגה".

כזכור, דמארי (22) שכבש אשתקד 15 שערים, היה על סף מעבר לסלטיק. נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון נפגש בלונדון עם ראשי סגנית אלופת סקוטלנד. לאחר מכן הודיע המועדון כי העסקה על סף סיכום, אלא שביום שישי העסקה נפלה. על פי חלק מהדיווחים בסקוטלנד, בשל הצהרת לוזון ועל פי דיווחים אחרים, בשל סכום העברה גבוה - 2 מיליון ליש"ט על 70 אחוז מהכרטיס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

קשטן: "מבקש סבלנות מהאוהדים"

מאמן הקבוצה דרור קשטן: "אני שמח על החיזוק שהפועל קיבלה. זה אחד הכישרונות הגדולים של הכדורגל הישראלי, בחור צעיר עם כישרון אדיר, ועובדה היא שבגיל צעיר הוא הגיע לנבחרת ישראל ודרכו עוד לפניו. מאז שנכנסתי לתפקיד, פעלתי בשיתוף עם אלי טביב על רשימת שחקנים, וצפייה בשחקנים מתוצרת חוץ.

"אחד מהאלמנטים החשובים בקבוצות כדורגל הוא שהדברים האלה נעשים לא בתום העונה, אלא כבר במהלכה, כשיודעים מי עומד לעזוב ומי המועמדים להצטרף. הסקאוטים עושים את הפעולה הזאת במשך כל השנה, ולא נקלעים למצוקה בפגרה או בתחילת האימונים בניסיון להשלים את הפאזל. מאז המינוי של יעקב הילל הוא עובד יומם ולילה ועוקב אחרי שחקנים, ואנחנו נמשיך לעקוב אחרי שחקנים.

"הסבלנות תמיד משתלמת. אני מצפה, וגם מבקש מהאוהדים, שתהיה להם מעט סבלנות. אנחנו לא שוקטים על השמרים, אנחנו רואים המון קלטות ורוצים לחזק את הקבוצה. העסקה נעשתה בשקט ובדיסקרטיות מוחלטת. מהרגע הראשון רציתי את עומר בקבוצה. שמעתי את הקולות וקראתי את הדיווחים, אבל תמיד ידעתי שאנחנו ממשיכים לעבוד כרגיל. אני מאחל לעומר בהצלחה, ובטוח שהוא ייתן תפוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully