וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: נוסא איגייבור סיכם עקרונית בקבוצה

האדומים הגיעו להבנות עם לילסטרום והקשר הניגרי בן ה-20 יחתום במועדון לארבע עונות. יהיה הזר הרביעי של דרור קשטן

הפועל תל אביב ולילסטרום הגיעו היום (ראשון) להבנות סופיות לגבי העברתו של הקשר הניגרי נוסא איגייבור למחזיקת הגביע הישראלית, על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. איגייבור יחתום לארבע שנים אחרי שינחת בישראל ויעבור בדיקות רפואיות. כזכור, לפני שלושה שבועות הסקאוט יעקב הלל יצא לעקוב אחרי איגייבור במשחק ליגה של לילסטרום והתרשם ממנו לטובה. גם הקשר עצמו התייחס למעבר לאחרונה.

לאחר שהאדומים ניצחו הערב 0:2 את הפועל עכו התייחס המאמן דרור קשטן להעברתו הצפויה של הקשר, סיפר כי נציגי המועדון (דורון אוסידון, ע"ג) נמצאים בנורבגיה כדי לסגור את תנאיו של השחקן והוסיף: "אני מקווה שיגיעו משם בשורות טובות".

מוקדם יותר היום ערך ככל הנראה הקשר את משחק הפרידה שלו מלילסטרום, כאשר נכנס כמחליף בניצחון 1:3 על סרפבסבורג במסגרת הליגה בנורבגיה. המשחק היה לפני הפגישה עם נציגי הפועל תל אביב, ולתקשורת הנורבגית אמר איגייבור: "אני עדיין לא יודע מה יהיה, נראה אחרי הפגישה. אין אף שחקן שהוא בלתי ניתן להחלפה. אם אני אעזוב, מישהו אחר יבוא ויעשה את העבודה".

איגייבור יהיה הזר הרביעי של הקבוצה אחרי אפולה אדל, ביוואן פרנסמן ומריו פצ'אלקה. איגייבור יחגוג את יום הולדתו ה-21 בנובמבר הקרוב. הוא הגיע ללילסטרום בגיל 18 וכבר בעונתו הראשונה בקבוצה שותף ב-21 משחקים. העונה הוא הספיק ליטול חלק ב-16 משחקים במדי הקבוצה ובמהלכם כבש שמונה שערים שערים, כולל צמד במחזור הלפני אחרון מול טרומסו, ובישל שניים נוספים.

תמוז איחר, הושעה וזעם: "גמרתי בהפועל ת"א"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully