וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: 0:2 להפועל ת"א על הפועל עכו

שערים של מהראן לאלה ועומר דמארי סידרו לאדומים נחמה קטנה אחרי ההפסד לוואדוז בליגה האירופית. המארחת נראתה רע

זה לא היה הכי מרשים או איכותי, גם היריבה לא משהו, אבל הפועל תל אביב יכולה קצת לנשום לרווחה הערב (ראשון). שלושה ימים אחרי ההפסד המביך לוואדוז מליכטנשטיין, ניצחו האדומים 0:2 את הפועל עכו במסגרת המחזור השני של בית ג' בגביע הטוטו.

מהראן לאלה שחקן הפועל תל אביב (אמצע) מול אלירן דנין שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
לא נזקקו להרבה עבודה כדי לנצח. לאלה/אדריאן הרבשטיין

מהראן לאלה העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-25 ועומר דמארי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-40, בשערו השלישי בארבעה משחקים רשמיים מאז הגיע להפועל. הקבוצה של דרור קשטן עלתה למקום הראשון בבית עם ארבע נקודות, בעוד לעכו עדיין אין נקודות בכלל לאחר שהובסה 4:0 על ידי בני יהודה במחזור הראשון.

אוהדי הפועל תל אביב יכולים לשאוב בכל זאת כמה נקודות אור מהמשחק הזה. קודם כל ולפני הכל רועי גורדנה, שחקן הנוער שהושאל בעונה החולפת להפועל פתח תקוה. גורדנה נראה טוב מאוד והיה מעורב בשני השערים של הקבוצה. למרות זאת, משחק ההגנה של האדומים המשיך לגמגם ורק במזל בוריס קליימן לא הוציא כדור מהרשת, כשהתרשלות של מריו פצ'אלקה כמעט עלה להם ביוקר.

מנגד, להפועל עכו מחכה עוד הרבה עבודה אם היא רוצה לשרוד בליגה, שלא לדבר על לשחזר את העונה שעברה. לקבוצה של אלי כהן, שעוד ממתינה לחיזוק לאחר שאיציק כהן, בן בנימין, מהראן ראדי, מוחמד כליבאת ורועי דיין עזבו אותה, עדיין חסר עומק בסגל כדי לבנות קבוצה שתוכל לשרוד בליגת העל. אמנם היא צירפה מספר שחקנים, אך כרגע נראה שזה לא מספיק. גם הנבחן ממאדו צ'אם היה רחוק מלהרשים.

מהלך המשחק

דקה 6: כהן מצא את קנפו באגף ימין והוא העביר למרכז, שם המתין מרינקוביץ' חופשי ומאושר אך בעט החוצה.

דקה 13: פצ'אלקה התמהמה עם הרחקה וכמעט איבד את הכדור, אך קליימן יצא והרחיק.

דקה 20: הגבהה של טועמה הגיעה לפצ'אלקה דרך פרנסמן, הסלובקי בעט חזק אבל החוצה.

דקה 25: גול! גורדנה הכניס מסירת עומק לדמארי באגף ימין, שהעביר רוחב ללאלה, שדחק מקרוב פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 32: גורדנה הכניס מסירת עומק לטועמה, שהסתובב ובעט חזק, גורש הדף והשתלט גם על הכדור החוזר.

דקה 40: גול! גורדנה פרץ באגף ימין והכניס מסירה מצוינת לדמארי, שהסתובב ובעט פנימה. שער שלישי לחלוץ הרכש מאז הגיע להפועל. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 65: שגיב כהן נשאר חופשי לחלוטין באגף ימין והגביה לרחבה, שם המתין צ'אם חופשי, אך נגח בצורה אומללה החוצה.

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך (רועי לוי, 77), דימקאו פידליס, אדי גוטליב, אלירן דנין, נבוישה מרינקוביץ' (לואיס זומא, 63), יובל שבתאי, אבי קנפו (ניקולאס פלצ'וק, 46), שגיב כהן, סינטאיהו סלליך, ממאדו צ'אם (רפי עמוס, 69).

הרכב הפועל תל אביב: בוריס קליימן, עמרי קנדה (מור שושן, 84), ביוואן פרנסמן, מריו פצ'אלקה, גל שיש, שי אבוטבול, מחמוד עבאס (יוסי שבחון, 67), רועי גורדנה, סלים טועמה (אלרואי כהן, 61), מהראן לאלה, עומר דמארי.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully