וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז לאחר השעייתו: "אני בהפועל ת"א גמרתי"

החלוץ איחר בחצי שעה למשחק מול עכו והושעה. על פי שחקנים במועדון צעק את הדברים אל קשטן. אבלסקי נחת להתרשמות

ברני ארדוב

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: טל רזניק

הפועל תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 0:2 את הפועל עכו, במסגרת המחזור השני של בית ג' בגביע הטוטו, אך הסיפור האמיתי התרחש מאחורי הקלעים. חלוץ הקבוצה, טוטו תמוז, איחר בחצי שעה למשחק, ובעקבות כך הושעה מההתמודדות. תמוז הגיע אל המגרש ונכנס באיחור אל חדרי ההלבשה, שם אמר לו דרור קשטן: "קח את הדברים שלך ותלך". על פי שחקנים במועדון, יצא תמוז לאחר מספר דקות מחדר ההלבשה וצעק לכיוון המאמן "בראבו" בציניות, ולאחר מכן אמר: "אני בהפועל גמרתי". לאחר המשחק התייחס קשטן אל הדברים ואמר: "השחקן איחר בחצי שעה ללא אישורי. מי שנתן לו את ההוראה להגיע לבד יישא באחריות יחד עימו".

ובחזרה למשחק הערב. לאדומים יש כעת ארבע נקודות בגביע הטוטו, לאחר שסיימו ב-2:2 מול מכבי תל אביב בדרבי, בעוד הקבוצה הצפונית נותרה ללא נקודות וללא שערי זכות לאחר שהובסה 4:0 על ידי בני יהודה במחזור הראשון. דבר נוסף שעשוי לעודד את האדומים הערב זו העובדה שהקשר אלון אבלסקי נחת בישראל וייקח חלק באימון הקבוצה ביום שלישי.

אבלסקי בן ה-22 מגיע מארמיניה בילפלד המשתייכת לליגה השנייה בגרמניה. בעונה שעברה שותף הקשר ב-15 משחקי ליגה וכבש שער אחד. לפני כן שיחק אבלסקי בדואיסבורג, אליה עבר ב-2008 אחרי שצמח במחלקת הנוער של פורטונה דיסלדורף.

"יש דברים שהם טעונים שיפור, יש דברים שמתחילים להיראות יותר טוב", אמר דרור קשטן בסיום. "הקצב הוא לא הקצב הרצוי, כנראה שבתת-מודע שחקנים חושבים שבגלל שזה בגביע הטוטו לא צריך להשקיע את מירב המאמצים. היו דברים הרבה יותר טובים משהיו בואדוז, בעיקר בחלק ההגנתי". על המגעים עם הקשר הניגרי של לילסטרום נוסא איגייבור הוסיף קשטן: "יש לנו שני נציגים בנורבגיה. אני מקווה שיגיעו משם בשורות טובות".

על ההגרלה שזימנה לאדומים את אלופת ליטא, אקרנאס, אמר קשטן: "שמענו על ההגרלה רק בטיסה, אבל אין לנו מספיק חומר עליה. אני לא יכול להגיד אם אני מרוצה או לא, אסור לשכוח שמדובר באלופת ליטא כבר שלוש שנים ברציפות. נלמד אותם על הצד הטוב ביותר. אני יודע שיש בעיה בטיסות בכדי להגיע אל העיר שבה אנחנו אמורים לשחק. מונחת הרבה יוקרה וכסף על כף המאזניים". על ההפסד המביך לואדוז אמר קשטן: "היכולת שהיתה מול ואדוז לא מתאימה להפועל תל אביב".

רועי גורדנה, שהיה ממצטייני המשחק הערב, אמר: "אנחנו שמחים לחזור לנצח אחרי המשחק בואדוז, ונותר לנו עוד משחק אחד כדי לעבור שלב בגביע הטוטו". גורדנה שהיה אחראי לשני השערים של הפועל התייחס גם ליכולת שלו עצמו במשחק, והביט אל עתידו במועדון: "אני רוצה מאוד להתברג בהרכב אבל זו אחריותו של המאמן ואני מקווה להוכיח בשבועות הקרובים שמגיע לי. אנחנו קבוצה טובה ועוד נתחזק".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

האם שי מימון יחזק את ההגנה האדומה?

נוסא איגייבור חושב שהפועל תל אביב מעניינת

"אין הוקוס פוקוס בכדורגל"

בהפועל עכו לא לקחו קשה מדי את ההפסד להפועל תל אביב. מאמן הקבוצה, אלי כהן אמר לאחר המשחק: "בסך הכל מדובר בשבעה או שמונה שחקנים חדשים במועדון שעדיין לא מתואמים. זה לא משמש לנו תירוץ, הליגה בפתח ונצטרך לעבוד קשה כדי שהקבוצה תיראה טוב". על ממאדו צ'ם, החלוץ שנבחן הערב בקבוצה, אמר כהן: "מדובר בחלוץ טוב בסך הכל, קשה במשחק מול הפועל לשפוט אותו. נקבל החלטה בימים הקרובים".

המאמן אף התייחס לאיציק כהן, שעזב את הקבוצה לטובת האלופה: "אני מאחל לו בהצלחה ומקווה שהוא יצליח במכבי חיפה. זה חור גדול שנצטרך למלא אותו. הבנתי שקפילוטו חתם וגם מישאלוב בדרך ואני מקווה שהם יהיו טובים". על הציפיות מהקבוצה העונה אמר כהן: "בתחילת העונה הקודמת אמרו עלינו שאנחנו יורדים בטוח. אני יודע שהצבנו רף גבוה בעונה שעברה והגיעו אלינו שחקנים טובים, אבל זה עדיין לא נראה טוב ובכדורגל אין הוקוס פוקוס. נצטרך לעבוד על תיאום ועם הזמן אני בטוח שתהיה לנו קבוצה טובה".

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully