וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "מאור בוזגלו גרם לנו נזק תדמיתי ומקצועי"

הצהובים הגישו כתב הגנה כנגד כתב התביעה של הקשר: "ניהל מו"מ עם קבוצות ללא אישור", "הקים אתר אינטרנט כדי לעקוף הוראות", "הפר ברגל גסה את הוראות ההסכם"

ביום חמישי הקרוב יחל במשרדו של עו"ד חנוך קינן הליך הבוררות של הקשר מאור בוזגלו כנגד מכבי תל אביב. כזכור, בוזגלו, שחתום על חוזה לעונה הקרובה אך קיבל הודעה כי אינו בתוכניות המקצועיות של הקבוצה, הגיש תביעה במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל ובה הוא דורש לקבל את כרטיסו לידיו ובנוסף פיצוי בסך משכורתו השנתית. במכבי לא התבטאו עד היום כה בנוגע לקשר ושמרו את הדברים.

היום (שני) פרסם המועדון את כתב ההגנה כנגד התביעה שהגיש הקשר מאור בוזגלו. "מדובר בתביעה מופרכת", נכתב בכתב ההגנה של המועדון הצהוב, "חסרת כל יסוד משפטי ועובדתי, שהוגשה מטעמים טקטיים, כדי להפעיל לחץ על הנתבעת ולצורך יחסי ציבור, באופן המשקף ומייצג את דפוס ההתנהגות החמור והפסול של התובע ושל אביו, מר יעקב בוזגלו, המשמש לו כפה ומנחה אותו מקצועית מאז החל בקריירה מקצוענית של כדורגלן.

"התובע חתם בחודש יולי 2008 על הסכם בשורות הנתבעת, לאחר שהזכויות בכרטיס השחקן שלו נרכשו על ידי הנתבעת תמורת סכום של כ-9 מיליון שקלים (שכמחציתם שולמו לתובע עצמו). בעת חתימת ההסכם, התובע היה שחקן בעל פוטנציאל רב (שטרם מומש במלואו) והנתבעת חשבה שהוא יוכל להצליח במסגרתה ולהצעיד אותה להישגים. כיאה לציפיות ולאור המשא ומתן הקשוח שניהל התובע, הסכימה הנתבעת לשלם לתובע שכר עתק (וודאי לאור גילו הצעיר), בסך כולל של למעלה מ-4 מיליון שקלים לעונה".

עוד נכתב בין היתר: "התובע הפר את ההסכם בינו לבין הקבוצה וביצע עבירות משמעת רבות, שעליהן הוא נענש על ידי הקבוצה. בנסיבות אלו, התובע הועמד מספר פעמים לוועדת משמעת על ידי הנתבעת ואף נענש והושעה מפעילותו בקבוצה, בהתאם להוראות ההסכם ותקנון המשמעת של הקבוצה, המהווה חלק בלתי נפרד מההסכם. בנוסף ובמקביל, החליט הצוות המקצועי של הקבוצה כי התובע אינו חלק מהתוכניות המקצועיות שלו והודעה על כך נמסרה לתובע, כמקובל.

"במקום לקבל על עצמו את שיקול הדעת המקצועי של הצוות המקצועי; במקום לפנות למאמן ולצוות המקצועי, לנסות להבין מה השיקול המקצועי שהוביל לקבלת החלטה זו; במקום לבצע את כל הפעולות המקצועיות הדרושות כדי לשנות את החלטת הצוות המקצועי; פתח התובע - וגם אביו בשמו - במסע הכפשה נגד הנתבעת, שתחילתו במסיבת עיתונאים חריגה וחסרת תקדים ושיאו בהגשת תביעה זו, שגם היא לוותה ב"קרנבל תקשורתי" ובמסע יחסי ציבור".

בינתיים, בוזגלו נוצר את לשונו

מדוניאנין יהיה כשיר לפנאתינייקוס

עוד מכתב ההגנה: "קבלת התביעה תיצור תקדים מסוכן"

"מפורט להלן, דין התביעה להידחות", עוד נכתב בכתב ההגנה שפרסמה מכבי תל אביב. "הנתבעת לא הפרה את ההסכם והתובע לא זכאי לכל סעד שהוא, לרבות ובפרט לסעד הנתבע על-ידו, קרי: ביטול ההסכם. עינינו הרואות, מדובר בתביעה קנטרנית, מופרכת וחסרת כל יסוד עובדתי ומשפטי, שנועדה למטרות זרות, כדי לפגוע בקבוצה, להפעיל עליה לחץ ולגרום לה להיכנע ולוותר על זכויותיה. ניסיון זה לא יצלח.

"כמפורט בהרחבה לעיל, הקבוצה לא הפרה את ההסכם עם התובע, לא בהפרה יסודית ולא בכלל. הקבוצה פעלה בהתאם להסכם ונהגה בתום לב ובהגינות עם התובע. התובע לעומת זאת, הפר את ההסכם ואת תקנון המשמעת של הקבוצה, נהג בצורה פסולה וכעת הוא מבקש להוסיף חטא על פשע ולכפות על הקבוצה, ששילמה לו מיליוני שקלים, לשחרר אותו לקבוצה אחרת ללא תמורה כלשהי, רק משום שהצוות המקצועי של הקבוצה החליט שבשלב זה התובע אינו נמצא בתוכניותיו.

"קבלת התביעה תיצור תקדים מסוכן, שלפיו למוסד לבוררות הנכבד יש לכאורה סמכות להתערב בהחלטות מקצועיות של הקבוצה ושל הצוות המקצועי, שהתקבלו כדין ובסמכות, בהתאם להוראות ההסכם בין הקבוצה לשחקן.

"הדבר יגרום לכאוס ולמצב בלתי רצוי, שבו המוסד לבוררות הנכבד משמש כמעין "ערכאת ערעור" על החלטות מקצועיות של המאמן ושל הצוות המקצועי. אם תתקבל התביעה, יוכל לכאורה כל שחקן שאינו מרוצה מהחלטת הצוות המקצועי להושיבו על ספסל המחליפים או לא לכלול אותו בסגל, לדרוש את ביטול ההסכם כדי להפעיל לחץ על המאמן ועל הקבוצה לשנות את ההחלטות המקצועיות שהתקבלו. ברור שמדובר במצב לא רצוי ולא ראוי".

בסופו של כתב ההגנה נרשם: "לאור כל האמור לעיל, מתבקש הבורר הנכבד לדחות את התביעה, לקבוע כי הנתבעת לא הפרה את ההסכם, לא בהפרה יסודית ולא בכלל, ולחייב את התובע בהוצאות הבוררות וכן בשכר טרחת עורך דין ומע"מ בגינו כדין".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully