וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מדוניאנין יהיה כשיר לפנאתינייקוס

אחרי ה-0:2 על בני יהודה, מכבי ת"א מצאה עוד סיבה להתעודד. גורם: "הצעירים מחממים את הלב, אבל העונה עוד לא התחילה"

קשרה הבוסני של מכבי תל אביב, האריס מדוניאנין, ימריא היום (שני) לבוסניה ויצטרף לסגל נבחרת ארצו לקראת משחק הידידות נגד יוון ביום רביעי. מדוניאנין, שנפצע בקרסולו בשבוע שעבר, מחלים מהר מהצפוי מהפציעה, ועד סוף השבוע הוא יחזור לאימונים מלאים, לאחר שבמצב קרסולו חלה הטבה משמעותית. הקשר הבוסני עשוי אף ליטול חלק במשחק נבחרתו ביום רביעי, ויהיה כשיר לחלוטין לקראת משחק הבית של הצהובים נגד פנאתינייקוס במסגרת הפלייאוף של הליגה האירופאית, בעוד עשרה ימים בבלומפילד.

הצוות הרפואי של הקבוצה יעשה מאמצים גדולים להכשיר גם את הבלם הברזילאי ניבאלדו, שסוחב מתיחה בשריר הירך האחורי. קיימת אפשרות שהברזילאי ישוב לשחק כבר ביום ראשון הבא, במשחק הבית נגד הפועל עכו במסגרת גביע הטוטו.

בקבוצה הביעו שביעות רצון גדולה מהניצחון 0:2 נגד בני יהודה, שהושג אמש במסגרת גביע הטוטו בבלומפילד. "זה מחמם את הלב לראות את השחקנים הצעירים רצים ונלחמים בכל משחק ומשחק, בלי קשר למסגרת בה אנחנו משחקים או לזהות היריבה", אמר גורם בקבוצה. "זה נותן לנו הרבה תקווה ואופטימיות לקראת העתיד, אבל אנחנו רק בתחילת הדרך וחשוב שנזכור שהליגה עדיין לא התחילה וכל העונה עוד לפנינו".

מי שסחט את מרבית המחמאות אמש היה הקשר הצעיר דור מיכה, שפתח בהרכב, כבש צמד והציג משחק טוב בקישור הצהוב. מיכה מקבל לאחרונה קרדיט רב מהצוות המקצועי, ומחזיר ביכולת חיובית.

גם השוער הצעיר ברק לוי קיבל מילים טובות, לאחר שהציג משחק טוב ועצר לפחות שלושה שערים בטוחים. "הילד הזה רק בן 18 והוא היה מצוין", פירגן המגן עומר ורד לשוער הצעיר. "הוא לקח לפחות שלושה שערים היום, אני מאחל לו שרק ימשיך ככה".

המגן התייחס לניצחון מול הזהובים ואמר: "מה שחשוב זה שאנחנו עולים בכל משחק במטרה לנצח, גם בגביע הטוטו שלכאורה נראה מפעל פחות חשוב. חשוב לנו לנצח בכל משחק. אני מרגיש בנוח מאוד עם שני הבלמים ואנחנו עובדים על התיאום בהגנה עוד ממחנה האימונים".

ורד, שחזר מעונת השאלה והשתלב היטב באגף הימני של הגנת הצהובים, התייחס להגרלה נגד פנאתינייקוס והוסיף: "זו לא קבוצה מדורגת. הם הגיעו להרבה הישגים בשנים האחרונות, ויש להם הרבה ניסיון. אני מאוד מקווה שהקהל יבוא ויתמוך בנו וימלא כאן את בלומפילד. המשחק הראשון כאן בארץ, ואולי עם הלחות, שהם לא כך רגילים אליה, ובעזרת הקהל, נצליח להוציא תוצאה טובה. נצטרך לעבוד מאוד קשה, ואני מקווה שניסע ליוון להילחם על העלייה".

ביום חמישי יחל במשרדו של עו"ד חנוך קינן הליך הבוררות של הקשר מאור בוזגלו כנגד המועדון. כזכור, בוזגלו, שחתום על חוזה לעונה הקרובה אך קיבל הודעה כי אינו בתוכניות המקצועיות של הקבוצה, הגיש תביעה במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל ובה הוא דורש לקבל את כרטיסו לידיו ובנוסף פיצוי בסך משכורתו השנתית. במכבי לא התבטאו עד כה בנוגע לקשר ושומרים את הדברים לדיוני הבוררות שיחלו כאמור השבוע.

דור מיכה: "חובת ההוכחה עדיין עלינו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully