וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלשנדרה פאטו: "אסור לנו לעשות יותר טעויות"

ברזיל תפגוש את פרגוואי ברבע גמר הקופה (א', 22:00 5+ לייב) והחלוץ יודע שנדרש שיפור משמעותי. צ'ילה - ונצואלה

קופה אמריקה 2011 בוואלה! ספורט

הרבה נאמר על הארגון והסדר ה-לא תמיד מופתיים של הכדורגל הדרום אמריקאי בכלל ושל טורניר הקופה אמריקה בפרט. חלק מהעניין יתבטא מחר (ראשון) בעובדה שברזיל ופרגוואי תפגשנה ברבע הגמר (22:00, ערוץ 5+ לייב), כשבוע אחרי שהן כבר שיחקו אחת נגד השנייה בשלב הבתים.

המשחק הקודם הסתיים ב-2:2 דרמטי, כשפרד כובש בדקה ה-90 ומחלץ את אלופת דרום אמריקה מהפסד ומהסתבכות לא נעימה, ומחר הברזילאים ינסו לעמוד סופסוף בציפיות ולהשיג ניצחון משכנע. אגב, בחמשת המשחקים האחרונים בין הנבחרות המאזן עומד של שני ניצחונות לברזיל, שניים לפרגוואי ותיקו אחד, כך שנראה שהסלסאו לא הולכים ללקק דבש.

המנצחת במשחק בין ברזיל לפרגוואי תחגוג ולאחר מכן תתפנה לצפות במשחק רבע הגמר האחרון ממנו תצא היריבה שלה בחצי הגמר. המשחק הזה יפגיש בין צ'ילה לוונצואלה (1:15, ערוץ 5+ לייב), כששחקני הלה-רוחה שוב יעלו לכר הדשא עם משקל כבד של ציפיות, וינסו להכריע את ונצואלה המפתיעה ללא תנאי.

ברזיל - פרגוואי (ראשון, 22:00, ערוץ 5+ לייב)

אחרי שתי זכיות רצופות בקופה אמריקה, בברזיל יודעים שלא תהיה פעם שלישית אם היכולת משלב המוקדם לא תשתפר פלאים. "שתי הנבחרות יגיעו על מנת לנצח ואסור לנו לעשות טעויות. אנחנו מלאי ביטחון ביכולת שלנו לעלות לחצי הגמר", אמר החלוץ אלשנדרה פאטו.

המאמן מאנו מנזס כנראה יחסר את בלם מילאן טיאגו סילבה, שסובל מפציעה בשריר הירך ומי שצפוי להחליף אותו במרכז ההגנה הוא שחקן צ'לסי דויד לואיז. מייקון שהועדף על פני דני אלבס בניצחון 2:4 על אקוודור, כנראה ימשיך לפתוח באגף הימני של ההגנה, בעוד החלק הקדמי מלא הכשרון יורכב מגאנסו, כשמלפניו ומצדדיו רוביניו, ניימאר ופאטו. אחרי הצמדים של השניים האחרונים נגד אקוודור, הברזילאים מקווים להמשיך לקבל מהם תפוקה.

בפרגוואי המאמן חרארדו מרטינו מקווה שרוקה סנטה קרוס, שנפצע ב-3:3 נגד ונצואלה, יהיה כשיר. במידה שהוא לא יוכל לשחק נראה שנלסון ואלדס יהיה זה שיפתח במקומו.

הרכב משוער ברזיל: ז'וליו ססאר, מייקון, לוסיו, דויד לואיז, אנדרה סנטוס, לוקאס לייבה, ראמירס, גאנסו, רוביניו, ניימאר, פאטו.

הרכב משוער פרגוואי: חוסטו ויאר, איבן פיריס, פאולו דה סילבה, דריו ורון, אורליאנו טורס, אדגר בארטו, נסטור אורטיגוסה, כריסטיאן ריברוס, מרסלו אסטיגריביה, רוקה סנטה קרוס (נלסון ואלדס), לוקאס באריוס.

צ'ילה - ונצואלה (בין ראשון לשני, 1:15, ערוץ 5+ לייב)

צ'ילה הרשימה עד כה עם שני ניצחונות ותוצאת תיקו אחת, והמאזן בין הנבחרות מצביע על יתרון ברור לזכותה: 15 ניצחונות מול הפסד בודד, ובנוסף, חמש תוצאות תיקו. אלא שב-10 השנים האחרונות ונצואלה היא כבר לא שק החבטות של דרום אמריקה והמאמן הארגנטינאי של צ'ילה, קלאודיו בורגי, יודע את זה ואמר: "כולם שינו את הדרך בה הם מסתכלים של ונצואלה... הם התקדמו מאוד".

בורגי צפוי להמשיך לפתוח עם החלוץ הומברטו סואסו למרות שהוא סובל מבצורת שערים ולא כבש עדיין בטורניר. ז'אן בוסג'ור שהורחק נגד פרו ייעדר ועל פי האימונים נראה שארתורו וידאל יפתח במקומו באגף השמאלי, בעוד קרלוס קרמונה ישחק במרכז המגרש. מתיאס פרננדס הפצוע כנראה יישב על הספסל.

אנשי ושחקני ונצואלה מאמינים ביכולתם להמשיך להפתיע. הרי הם הגיעו לכאן אחרי שסיימו בתיקו נגד ברזיל ופרגוואי וניצחו את אקוודור. בקופה 1999 לה ויונטינו עוד הובסו 7:0 על ידי ברזיל, אבל כאמור הרבה קרה מאז. "אנחנו אולי לא גדולים, אבל הנבחרת הזו נלחמת. אולי ננצח, אולי נפסיד, אבל נעשה את זה בכבוד", אמר המאמן ססאר פריאס.

הרכב משוער צ'ילה: קלאודיו בראבו, גונסאלו חארה, פאבלו קונטרראס, וואלדו פונסה, מאוריסיו איסלה, גארי מדל, קרלוס קרמונה, ארתורו וידאל, לואיס חימנס, אלכסיס סאנצ'ס, הומברטו סואסו.

ונצואלה: רני וגה, רוברטו רוסאלס, אוסבלדו ויסקארונדו, גרנדי פרוסו, גבריאל סיצ'רו, ססאר גונסאלס, פרנקלין לוסנה, תומאס רינקון, חואן אראנגו, מיקו, חוסה רונדון.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully