וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו מרקריאן: "צ'ילה משחקת את הכדורגל הכי טוב"

מאמן נבחרת פרו שיבח את האדומים ושפך אש וגופרית על העיתונאים: "נמאס לי מהם". טבארס: "אנחנו רוצים תוצאות"

לילה נוסף של משחקים עבר על טורניר הקופה אמריקה, בסופו נקבעו שלוש עולות נוספות לשלב רבע הגמר. צ'ילה, עם ניצחון 0:1 על פרו, הבטיחה את המקום הראשון בבית ג', והיא תחכה למשחקים הצפויים הלילה במסגרת בית ב' כדי לדעת את מי תפגוש בשלב הבא - אחת מהשלוש: ברזיל, פרגוואי או ונצואלה. מי שעוד עלתה, מהמקום השני, היא נבחרת אורוגוואי, שכבר יודעת את מי תפגוש ברבע הגמר - המארחת, נבחרת ארגנטינה. אגב, גם פרו עלתה לשלב הבא, את זאת היא עוד הבטיחה לפני המשחק.

"אי אפשר לדעת שום דבר לפני המשחק, אבל ארגנטינה היא יריבה קשה מאוד", אמר מאמן נבחרת אורוגוואי, אוסקר וושינגטון טבארס. "בכל מקרה, היינו יכולים לפגוש אותם גם אחר כך. "אנחנו רוצים לשכוח כרגע את גביע העולם", הוסיף טבארס. "למה? בגלל שזה כבר קרה לפני שנה. גביע העולם הוא יותר מאתגר מהקופה אמריקה, אבל עם כל הכבוד אנחנו רוצים להביא תוצאות".

"אני מברך את צ'ילה, המאמן שלה קלאודיו בורגי והשחקנים", אמר מאמן פרו סרחיו מרקריאן. "לדעתי, ועם כל הכבוד לשאר הנבחרות בטורניר, אני חושב שהיא שיחקה את הכדורגל הכי טוב בתחרות עד כה בשלושת משחקיה".

מעבר לכך, מרקריאן נתן הופעה ושפך אש וגופרית כנגד העיתונאים: "נמאס לי. נמאס לי מהתגיות - נבחרת הגנתית ונבחרת התקפית - שהם מלבישים. התקשורת, העיתונאים ואפילו המאמנים שמלבישים תגיות על נבחרות, עייפתי מזה. זה קורה בכל מקום, בכל מדינה".

ארגנטינה נשטפה אופוריה
קופה אמריקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully