וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2011: אורוגוואי מול ארגנטינה ברבע הגמר

הסלסטה גברו 0:1 על מקסיקו וסידרו לעצמם מפגש אדיר. צי'לה הבטיחה את ראשות הבית עם 0:1 על פרו, שגם עלתה

רגע לפני שנבחרת ברזיל מגיעה גם היא לרגע האמת שלה, נחתם הלילה (בין שלישי לרביעי) בית ג', עם שני משחקים. צ'ילה גברה 0:1 על פרו והבטיחה את ראשות הבית עם שבע נקודות, בעוד שאורוגוואי ניצחה גם היא 0:1 את מקסיקו הצעירה ועלתה מהמקום השני, מה שמבטיח לה מפגש כבר ברבע הגמר נגד נבחרת ארגנטינה, שגם עלתה מהמקום השני (בבית א'). מקסיקו, לעומת זאת, סיימה טורניר עגום במיוחד עם 0 נקודות ושער זכות אחד בלבד. פרו, עם ארבע נקודות, הבטיחה גם היא את עלייתה לרבע הגמר, מה שאומר כעת שקוסטה ריקה, שסיימה במקום השלישי בבית א' עם שלוש נקודות תחכה במתח רב למחזור ההכרעה בבית ב' כדי לדעת האם היא בפנים או לא. פרו, מצידה, כמו צ'ילה, תחכה למחזור ההכרעה כדי לדעת את מי תפגוש.

כל העדכונים והחדשות על הקופה אמריקה
ברזיל תפגוש את אקוודור ללא סנדרו הפצוע

דייגו פורלאן שחקן נבחרת אורוגוואי. AP
יפגוש את חברו הטוב מאתלטיקו מדריד - קון אגוארו. דייגו פורלאן/AP

צ'ילה - פרו 0:1

הנבחרת האדומה הסתערה על הטורניר מתחילתו וסיימה את השלב הראשון עם שני ניצחונות ותיקו אחד, מה שהציב אותה בסופו של שלב הבתים במקום הראשון עם שבע נקודות, והרבה ציפיות לקראת הבאות.

צריך גם הרבה מזל, וזה מה שהיה לנבחרת צ'ילה, שנהנתה משער עצמי בדקה ה-92 (!). בתחילה הוחשב השער לוולדו פונסה הצי'לאני אחרי ערבובייה ברחבה, אבל לאחר השידורים החוזרים בטלוויזיה נחשב השער לחובתו של אנדרה קאריו הפרואני.

המקום הראשון של צ'ילה בבית ג' יפגיש אותה עם הנבחרת שתסיים במקום השני בבית ב', שיכולה להיות אחת משלוש - ברזיל, שגברה עליה 0:3 בשמינית גמר המונדיאל אשתקד, פרגוואי או ונצואלה, במשחק שייערך בסן חואן. פרו, כאמור, גם עלתה, וגם היא תיאלץ לחכות בציפיה כדי לראות מה תהיה היריבה הבאה שלה.

אלא ששתי הנבחרות שכבר הבטיחו את מקומן ברבע הגמר עוד לפני המפגש ביניהן, לא נראו להוטות לנצח כל כך במשחק שנערך במנדוסה. בסופו של דבר, כאמור, שער אחד הכריע את ההתמודדות. מאמן נבחרת פרו סרחיו מרקריאן נתן, למשל, לתשעה שחקנים מנוחה לקראת הרבע, בעוד שקלאודיו בורגי הושיב שישה בצד, כך יצא שכ-30 אלף צופים שהגיעו לאצטדיון קיבלו משחק אנמי יחסית.

אורוגוואי - מקסיקו 0:1

הסלסטה, שפתחו עם שתי תוצאות תיקו את הקופה אמריקה, השיגו סופסוף ניצחון ראשון, שהציב אותם במקום השני, וזה אומר מפגש סנסציוני ומרגש כבר ברבע הגמר עם אחת היריבות הגדולות ביותר שלהם - נבחרת ארגנטינה. שתי הנבחרות שיאניות הזכיות בקופה עם 14 כל אחת, ואחרי המשחק ביניהן אחת תצחק ואחת תחזור הביתה.

אלברו פריירה הבקיע את שער הניצחון במשחק אחרי 14 דקות, כשהסיט בעיטה חופשית של דייגו פורלאן. אורוגוואי שלטה ברוב שלבי המשחק ולא נתנה לנבחרת מקסיקו הצעירה סיכוי ממשי לעשות הרבה במגרש. הסלסטה חסרו את החלוץ אדינסון קבאני, וחששו שמא זה יפגע להם בתוכניות, אבל מול מקסיקו הצעירה הם הסתדרו לא רע. אם קבאני לא יהיה כשיר למשחק נגד ארגנטינה, זה כבר יהיה הרבה יותר בעייתי.

מקסיקו חוזרת הביתה חבולה עם 0 נקודות ויחס שערים לא מחמיא של 4:1, אבל היא יכולה להתנחם בכך שהיא שלחה את הנבחרת הצעירה שלו ורק לפנטז מה היה קורה אם הייתה מביאה לקופה את הנבחרת הבוגרת, שזכתה אך לא מכבר בגביע הזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully