וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2011: האופוריה ששטפה את ארגנטינה

יממה לאחר שהביסה את קוסטה ריקה והעפילה לרבע הגמר, שם תחכה לה אורוגוואי, חזרו בהם אנשי האומה והיללו את מסי

ככה זה כנראה בארגנטינה: יום עסל, יום בסל. אחרי הדיכאון ששטף את המדינה, הגיע שלב החגיגות ואיתו שלל המחמאות לכוכב הגדול - ליאונל מסי. הפנומן מברצלונה, שכבר הואשם שהוא לא יודע את מילות ההמנון ושהתסכול שלו הולך וגובר, חזר בין רגע להיות יקיר העם. "עכשיו הנבחרת הרבה יותר דומה לאיך שהיא צריכה להיראות", נכתב בטור פרשנות בעיתון הארגנטינאי הנפוץ, קלרין, "כשהיא הובלה על ידי מסי".

בקורדובה, העיר בה שהתה הנבחרת התאמנה וערכה את המשחק נגד קוסטה ריקה, התקבל מסי בחום רב. "האנשים כאן נהדרים", הפליג בשבחים מאמן הנבחרת סרחיו באטיסטה, שגם זכה לקצת מחמאות. "הם עשו הכול כדי שנרגיש כאן בנוח. אני מאוד שמח שהקהל נתן למסי את הביטחון הנדרש והעריכו אותו כמו שהיה צריך. כמו שהוא אמר, מעכשיו אנחנו מתחילים את הטורניר שלנו".

מעבר לעיתונאים שחזרו לשבח את הסטאר של האומה, מדד הפייסבוק העיד טוב יותר מכל על מדד האהבה לבחור. ביממה שאחרי המשחק הרוויח מסי 53 אלף אוהדים ברשת החברתית הפופולרית, והוא אוחז בבטחה במקום הראשון בכניסות לעמוד שלו בשבוע האחרון עם 1,106,049 מיליון אוהדים, הרבה אחרי פייסבוק עצמה, שניצבת במקום השני עם 736,911 אוהדים והארי פוטר שבמקום השלישי עם 700,343 אוהדים. דוגמה נוספת היא כמות הלייקים שהוא קיבל - תוך שבע שעות, כ-48 אלף אנשים עשו לו לייק.

בניגוד למסי, מי שלא זכה לקבל מחמאות הוא קרליטוס טבס. שחקן מנצ'סטר סיטי, בינתיים, קיבל את הקרדיט מבאטיסטה בשני המשחקים הראשונים אבל לא הרשים ונשלח לספסל במשחק השלישי. טבס מאוד לא אהב את הביקורות שהתגברו אחרי הצמד של קון, שטענו כי מלכתחילה הוא לא היה אמור לפתוח.

"כששיחקתי, לא הפסקתי לרוץ במגרש לכל כיוון וניסיתי לעשות כל מה שאני יכול", אמר טבס, שהוסיף שהוא מרגיש לא בנוח אחרי שאיבד את מקומו ב-11 של הנבחרת. "אני מסכים שהנבחרת צריכה להיות בנויה ולשחק סביב מסי, זה מאוד מעצבן שאומרים וגם לא נכון שרבתי איתו".

הלילה, אגב, התברר כי הנבחרת אותה תפגוש ארגנטינה ברבע הגמר היא לא אחרת מאשר אורוגוואי, יריבתה המרה מזה שנים רבות. השתיים שחולקות ביניהן גבול, התעמתו עשרות פעמים בעבר, על המגרש כמובן, כשהמשחק ביניהן יהווה עוד רגע שיא ביריבות הספורטיבית.

כל החדשות על קופה אמריקה 2011

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully