וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז: "ממליץ לכיאל להישאר בסלטיק בינתיים"

מאמן הנבחרת דיבר בראיון על קשרה של סלטיק, על תומר חמד וגם על עומר דמארי: "כישרון לא מלוטש עם פוטנציאל גדול"

מאמן הנבחרת לואיס פרננדז התראיין היום (שבת) ל-"דיילי רקורד" הסקוטי, ודיבר על שחקנה הישראלי של סלטיק, בירם כיאל, וגם על שני המועמדים לעבור לסקוטלנד, עומר דמארי ותומר חמד.

"בירם התבגר בשנה האחרונה והפך לשחקן ששייך לרמות הגבוהות", אמר הצרפתי. "כזה שמגשים את הפוטנציאל שטמון בו. הוא מחלץ כדורים, מארגן את הקישור ויכול גם למסור וגם לקחת כדור למעלה. בנבחרת ראינו שהוא גם יכול להבקיע, וכל קבוצה צריכה שחקן כזה במרכז כדי להצליח".

בסלטיק מודאגים מכך שכיאל מינה לסוכנו את פיני זהבי, דבר שעלול לרמוז על מעבר אפשרי לאנגליה. פרננדז דווקא ממליץ לשחקן לא למהר לעזוב: "נכון, הייתה לו עונה מצוינת עם סלטיק, ואולי בעתיד הוא ימצא את עצמו באנגליה, אבל כדאי לו להישאר עוד עונה בסקוטלנד. הוא משחק במועדון ענק עם איצטדיון פנטסטי מול עשרות אלפי אוהדים כל שבוע, והוא עדיין צעיר והזמן שלו יגיע. הוא צריך להמשיך להתפתח כשחקן קודם. המון פעמים עדיף ליהנות ממה שיש לך מאשר להתחיל במקום אחר. אני ממליץ לו להישאר בסלטיק בינתיים".

על עומר דמארי, שאולי יצטרף לכיאל בסלטיק, סיפר פרננדז: "הוא כישרון לא מלוטש, יש לו פוטנציאל גדול כמו לבירם, אבל הוא עדיין לא המוצר המוגמר. אם הוא ימשיך להתפתח ולהבקיע תהיה לו קריירה טובה. סלטיק היא מועדון שיתאים לו, אבל אי אפשר לצפות לתוצאות מיידיות, צריך לתת לו זמן".

על חמד, שהעברתו לריינג'רס מתעכבת וייתכן ויחתום בספרד, אמר המאמן הלאומי: "תומר שחקן מוכשר מאוד וטוב מאוד, שמשחק עם הרבה ביטחון. הוא יבקיע הרבה שערים בפרמיירליג הסקוטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully