וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "עובר לליגה אולי הכי טובה בעולם"

18.6.2011 / 17:05

החלוץ סיפר על המעבר הצפוי למאיורקה, שם יחבור לדודו אוואט: "בטוח שהוא יוכל לעזור לי". יחתום בקבוצה לשלוש שנים

אחרי שכבר בשעות הצהריים פרסם "מארקה" שתומר חמד כבר סגר למעשה את תנאיו במאיורקה, במדיה הוא צפוי לחתום לשלוש שנים, וכבר ביום חמישי הוא יגיע לבדיקות רפואיות במועדון, אישר החלוץ בעצמו את המעבר בשיחה עם וואלה! ספורט: "אני מאוד מתרגש, אני כמובן שמח מאוד, זו הגשמת חלום עבורי. עבדתי מאוד קשה כדי להגיע לרגע הזה ועכשיו אני אצטרך לעבוד עוד יותר קשה, כדי להוכיח שאני מתאים לרמות האלה, אני עובר לליגה שהיא אולי הטובה בעולם, ואני מצפה בקוצר רוח להגיע לאימון הראשון".

על זה שדודו אוואט ישחק איתו בקבוצה, אמר חמד: "כמובן שזה מאוד יקל עלי, עבורי זו יציאה ראשונה לחו"ל וזה טוב שיש מישהו מהמדינה שלך שיכול לעזור לך, בכל תהליך ההתאקלמות, בטח אחד כמו דודו שהוא שחקן מאוד בכיר שם. אני בטוח שמכבי חיפה ייתנו לי את ברכת הדרך, זו גם גאווה עבור מכבי חיפה, שאני יוצא לקבוצה בחו"ל, אני כמובן מאחל להם המון בהצלחה, ואני אמשיך לעקוב אחריהם כל הזמן".

כזכור, הקשיים במ"מ בין חמד לגלזגו ריינג'רס הובילו את החלוץ למגעים עם הקבוצה הספרדית. קבוצתו של דודו אוואט, שסיימה את העונה האחרונה במקום ה-17 וניצלה מירידה רק במחזור האחרון, צפויה לאבד את פייר וובו המבוקש בפרמיירליג, והיא מחפשת חיזוק לחלק ההתקפי.

כבר הבוקר (שבת) דיווחה התקשורת בפאלמה על כך שמאיורקה נמצאת במשא ומתן עם החלוץ הישראלי, וסגן נשיא הקבוצה אישר שמתקיימים מגעים עם סוכנו, אך טרם נוצר קשר עם מכבי חיפה בנוגע לסכום שחרורו המבוקש.

בספרד דיווחו שגם אספניול התעניינה בשחקן, וגם מכלן הבלגית, שהחתימה לאחרונה את לירוי צעירי מבני יהודה.

שחקן נוסף של מכבי חיפה שעשוי לעבור מעבר לים הקיץ הוא שי מימון, שהחל להיבחן אתמול במחנה האימונים של איינטרכט פרנקפורט. "אני אבחן אותו בזכוכית מגדלת", אמר עליו מאמן הקבוצה ארמין פה לאחר האימון הראשון בהרי לאוגנג סטון.

עדכון ראשון: 08:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully