וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הבלם הגנאי עדנאן סעיד ייבחן

16.6.2011 / 16:12

שחקן נבחרת גאנה הצעירה בן ה-20 עשוי להצטרף לקבוצה. מה מעכב את עסקת העברתו של תומר חמד לגלזגו ריינג'רס?

לידיעה הבלעדית על מועמדותו של עדנאן

הבלם הגנאי עדנאן סעיד (20) ינחת ביום ראשון הקרוב למבחנים במכבי חיפה. כזכור, במכבי חיפה החליטו לבחון את סעיד כבר בחודש שעבר במטרה לנסות ולהחתים בלם צעיר כחלק ממדיניות המועדון. יש לציין כי הבלם הקרואטי יוריצה בוליאט עדיין נמצא במו"מ מתקדם עם הקבוצה. סעיד, שחקן נבחרת גאנה עד גיל 20, מקבוצת ווה אולסטארס מתופקד בעיקר כבלם, אבל מסוגל לשחק במספר תפקידים אחרים, מגן שמאלי וקשר אחורי.

בתוך כך, היום נודע כי עסקת החתמתו של תומר חמד בגלזגו ריינג'רס קרובה לסיכום, אבל למרות זאת בימים האחרונים חל עיכוב בהחתמתו של השחקן. במהלך השבוע צוטט המנג'ר אלי מקויסט בתקשורת הסקוטית וטען כי העסקה עומדת להיסגר, אבל סוכניו של השחקן השוהים בסקוטלנד עדיין לא הגיעו למעמד החתימה.

אם כן, מה חסר עדיין כדי להגיע לחתימה המיוחלת שאמורה להתבצע בימים הקרובים? מתברר כי לחמד אכן הוצע שכר שבועי של 8,000 ליש"ט, אך סעיפים שונים בחוזה משנים את התמונה לגמרי. השכר שהוצע לשחקן הינו במונחי ברוטו ולא נטו, הוא כולל מענקים והנחה שהקבוצה תזכה במינימום נקודות, כולל מענקי הישגים. חלק מהכסף יגיע לחמד במידה וישלים מספר מסוים של דקות משחק. אם זה לא יקרה והקבוצה תיכשל, הוא עשוי למצוא את עצמו מרוויח סכומים נמוכים מאוד, לפחות בהשוואה למה שהובטח לו במונחי ברוטו. נציגיו של חמד מתכוונים לדרוש העלאה מסוימת ביחס לשכר שהוצע לו ומאמינים שהפתרון יגיע ממש בקרוב.

לאחרונה, מתברר, התעניינה ריינג'רס גם בליאור רפאלוב, אך הוא מעדיף שלא לשחק בסקוטלנד, מה גם שההצעה של הקבוצות מבלגיה גבוהה יותר. בחיפה כבר הודיעו כי הם דורשים תמורת השחקן שני מיליון יורו, אבל רפאלוב מקווה שבפגישה בשבוע הבא ייקבע תג מחיר אחר. סלטיק, שהתעניינה ברפאלוב, הודיעה לסוכנו, דודו דהאן, כי היא לא מחפשת כרגע שחקן בעמדה שלו. "סלטיק הודיעו לנו שהם לא מעוניינים בשחקן בעמדה הזאת", אישר דהאן, שינסה כעת לקדם את העברתו של רפאלוב לקבוצה אחרת אחרי שהצהיר במהלך השבוע האחרון ששני מועדונים מבלגיה מעוניינים בשחקן, קלאב ברוז' וסטנדארד ליאז'.

בסביבתו של הבלם אריק בנאדו מקווים שכבר ביום ראשון הקרוב הוא יוכל לחזור לאימונים. בחיפה הדגישו כי ממצאים חריגים בבדיקות רפואיות הם דבר שכיח בקבוצת כדורגל, אך אחת הסיבות שבגללן הוחלט שהשחקן ייבדק שוב היא גילו המתקדם. בעקבות העובדה שבנאדו מתכוון לפרוש לאחר הקמפיין האירופי, ייתכן שבחיפה יאשרו לו להמשיך לשחק. במקביל, בחיפה ממשיכים לטעון כי שני המועמדים הבכירים לשחק בעונה הבאה במקומו של תומר חמד הם ויאם עמאשה ועומר דמארי, שמבוקש גם בסלטיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully