וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בנאדו יפרוש בתום הקמפיין האירופי

8.6.2011 / 20:44

הבלם בן ה-37 נפגש עם יעקב שחר והשניים סיכמו על הישארותו. שחר: "העמיד עצמו לרשות אלישע לוי למשחקים באירופה"

אריק בנאדו נפגש היום (רביעי) עם יעקב שחר, והשניים סיכמו על הישארותו של הבלם במכבי חיפה בתקופה הקרובה. כזכור, שקל בנאדו בן ה-37 לפרוש אחרי זכייתה של הקבוצה באליפות בעונה החולפת, אבל בסיום הפגישה הודיע הנשיא: "שמחנו על תרומתו של אריק העונה. הוא הביע רצונו לפרוש אבל העמיד עצמו לרשות אלישע לוי עד סיום הקמפיין האירופי. שוחחנו עם המאמן שנתן הסכמתו למהלך הזה".

בנאדו, שיאן ההופעות בנבחרת ישראל עם 94 הופעות ושיאן ההופעות בליגת העל עם 565 משחקים, 399 מהם במדי חיפה, אמר אחרי הפגישה: "הרצון לסייע למועדון במשימה האירופית שם בצד את מחשבות הפרישה שלי. כל כולי למען ההצלחה באירופה".

בנאדו חזר למכבי חיפה בקיץ אחרי שעזב ב-2006 לטובת בית"ר ירושלים. שובו לקבוצה התקבל בזעם על ידי חלק גדול מהאוהדים הירוקים. אך לאחר תקופה בה ספג שריקות בוז והיה שחקן ספסל, בנאדו תפס את המקום בהרכב החל מהמחזור ה-10 והפך לאחד מאנשי המפתח בזכייה באליפות, כשבטקס ההכתרה אף הניף את הצלחת יחד עם הקפטן יניב קטן. בעקבות העונה הנפלאה, נבחר בנאדו לנבחרת העונה של וואלה! ספורט.

זו הייתה האליפות התשיעית של בנאדו בקריירה, והשביעית במכבי חיפה, כשבנוסף יש לו שלושה גביעים וארבעה גביעי טוטו. משחק הליגה הבא בו ישחק יהיה ה-400 שלו במסגרת זו במדים הירוקים.

מימון מתכוון לעזוב

בעקבות החלטתו של בנאדו, שי מימון מתכוון לעזוב את הקבוצה, כשכזכור מכבי פתח תקוה כבר גיששה בעניינו ושוחחה עם סוכנו לפני מספר ימים. מימון אינו שחקן חופשי, והוא יסיים את חוזהו בקבוצה רק בסיום העונה הנוכחית, כך שחיפה תוכל לדרוש דמי העברה במידה ויעזוב.

בסביבת הבלם אומרים שאם יבקש לעזוב, חיפה לא תערים קשיים על שחרורו. יש לציין שבחיפה כבר התקבלה לאחרונה החלטה להחתים בלם נוסף לצידו של אנדריי פיליאבסקי, ובמועדון החליטו לזמן למבחנים את הבלם הגנאי עדנאן סעיד, שצפוי להגיע בהמשך למבחנים בקבוצה.

לגבי בעמדת השוער, המשא ומתן החשאי עם בני יהודה לגבי דלה איינוגבה נמשך, כשבין המועמדים להגיע נמצא גם שוער נבחרת סרביה ז'ליקו ברקיץ' ומחליפו בנבחרת בויאן שראנוב. ניר דוידוביץ' עשוי לחתום בבית"ר ירושלים במידה ואריאל הרוש יעזוב.

מוחמד גדיר, שמבוקש במספר קבוצות באירופה, צפוי להיפגש בימים הקרובים בליווי סוכנו עם ראשי המועדון. נציגיו של תומר חמד הבהירו לגלזגו ריינג'רס שעליה להגיש הצעה עבור החלוץ עוד השבוע, אחרת יואצו הנסיונות להעבירו למכלן הבלגית, שכבר הגישה הצעה כספית לחלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully