וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "עד המשחק האחרון לא נהיה רגועים"

1.5.2011 / 8:48

בחיפה נזהרו עם החגיגות ופרגנו: "קטן לקח אותנו על גבו ברגע הכי קשה". בנאדו יפתח העונה הבאה, ירשום הופעה מספר 400

ברני ארדוב

צפו בתגובות בסיום המשחק. צילום ועריכה: נועם אשל

החגיגות במכבי חיפה אחרי הניצחון אמש (שבת) על הפועל תל אביב במשחק העונה (0:2) נמשכו אל תוך השעות הקטנות של הלילה, אבל ההוראה של הצוות המקצועי לאחר המשחק הייתה "להפסיק את החגיגות כבר מחר". הסיבה: טראומת האליפות מהעונה שעברה עדיין מהדהדת ושחקנים הודו ש"עד שלא נגיע למשחק האחרון מול בני יהודה, אי אפשר להיות רגועים". בסיום המשחק הנשיא יעקב שחר נכנס אתמול לחדר ההלבשה, לחץ את ידי השחקנים ואמר להם: "היינו טובים. נלחמנו. כל הכבוד".

למרות שהם מודעים ליכולת שלו, בחיפה הופתעו מאוד מקטן. "הוא לקח את הקבוצה ברגע הכי קשה שלה והביא לה ניצחון במשחק העונה. גול, משקוף, ובעיקר מנהיגות", נאמר על הקפטן. במועדון דיברו אתמול על שלוש נקודות עיקריות שהביאו לניצחון. הראשונה - סגירת שני הקשרים האחוריים של הפועל תל אביב. "נטרלנו את אבוטבול וזהבי בדיוק לפי התוכנית. הם כמעט ולא הורגשו במשחק", הסבירו שחקנים בקבוצה.

הנקודה השניה היא שיבוש תכנית המשחק של הפועל, שבאה לידי ביטוי בביטול הנעת הכדור שלה. הנקודה השלישית קשורה למשחק ההגנה. "כולם ראו עשרה שחקני שדה שלא מפסיקים לרוץ. חמד ודבאלישווילי עשו הגנה ברוטציה מושלמת. מלבד פעם אחת, לא הכשלנו שחקנים שלהם קרוב לשער וזאת נקודה חשובה מאוד ביחס למשחק הקודם".

דבאלשווילי עדיין צפוי לעזוב, ארבייטמן עשוי לחזור?

סיידו יאיא היה האיש שקיבל את מירב המחמאות מהחברים שלו. "הוא היה בכל מקום במגרש. נטרל כל ניסיון לעבור לשליש האחרון בדרך לשער. מי שטוען שלא הבאנו שחקני רכש בינואר משקר", אמר גורם בקבוצה. כפי שכבר נכתב, ייתכן והוא יישאר בעונה הבאה יחד עם אנדריי פיליאבסקי, אם כי אין החלטה סופית בעניין. לגבי שלושת הזרים האחרים, למרות השער שכבש ולדימיר דבאלישווילי אמור לעזוב יחד עם ג'ון קולמה שלא נכלל בסגל. המטרה היא למכור את החלוץ הגיאורגי לפני שהחוזה שלו מסתיים.

ייתכן מאוד שחיפה תנסה להחזיר את שלומי ארבייטמן, שיעזוב את גנט, אבל האפשרות הזאת תהיה ריאלית יותר רק אם יחליט לחזור לישראל. יש לציין כי שחר נמצא בקשרים טובים עם אריק איזיקוביץ' למרות הפסקת ההסכם עם טוברוק. לגבי פיטר מסיללה ציין בסוף השבוע גורם בכיר במועדון: "אנחנו בקשר עם קרדיף. הם לא יחתימו אותו בלי לראות. אם הם יעפילו ליגה ותוגש הצעה, הוא ישוחרר. הדברים אמורים גם לגבי כל קבוצה אחרת שתרצה אותו". מספר סקאוטים נכחו אתמול במגרש, אם כי רובם הגיעו לראות את הפועל תל אביב.

בחיפה הבהירו כי עד שלא תושלם תמונת האליפות, לא ימונה מאמן לעונה הבאה. אם אלישע לוי יזכה באליפות, הוא יוחתם לעונה נוספת. ובינתיים, שחקן אחר שאמור להמשיך בכל מקרה במדי הירוקים בעונה הבאה הוא אריק בנאדו. במועדון גילו שהבלם אמור להשלים 399 הופעות במדי הקבוצה עד תום העונה, ובכל מקרה ירצה להשלים את ההופעה ה-400 שלו. הנטייה בחיפה היא להמשיך את ההתקשרות עימו, אבל גם אם יקרה משהו בלתי צפוי הוא יפתח את העונה.

כפי שפורסם אתמול, גוסטבו בוקולי ותומר חמד סובלים ממתיחות בשריר הירך האחורי, אך ההערכה היא שיהיו כשירים עד המשחק מול מכבי תל אביב, שכמו המחזור כולו ייערך בשבת מפאת יום הזיכרון וחגיגות יום העצמאות. היום השניים ייבדקו על מנת לברר את חומרת הפציעה. חיפה לא תתאמן היום ותחזור רק מחר וההערכה היא שלפחות חמד יהיה מסוגל להתאמן.

החלוץ הניגרי איברהים אג'אני (21) נחת בישראל וצפוי להיבחן במכבי חיפה בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully