וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק תדרוש שישה מיליון ליש"ט על בירם כיאל

ניל לנון לא מוכן למכור את הישראלי, עליו הציעה בולטון. שני מיליון ליש"ט. יו"ר המועדון: "דרוש הרבה כסף להוציא אותו מכאן"

סגנית אלופת סקוטלנד, סלטיק, עושה מאמצים אדירים להשאיר את בירם כיאל ודחתה הצעה רשמית שהתקבלה עבור השחקן מבולטון האנגלית. על פי דיווחים בכלי תקשורת שונים בבריטניה, בולטון הציעה שני מיליון ליש"ט ונתקלה בסירוב. מנג'ר הטרוטרס, הסקוטי אואן קויל, מעריך מאוד את כיאל ורוצה להנחיתו במועדון כך שלא מן הנמנע שהצעה גבוהה יותר תוגש על שולחנה של סלטיק.

יו"ר סלטיק, פיטר לוואל, רמז כי תג המחיר של כיאל יעמוד על שישה מיליון ליש"ט: "בשורה התחתונה כיאל הוא שחקן תחת חוזה, אבל לכל אחד יש מחיר וכולם עומדים למכירה. דרוש הרבה כסף להוציא את בירם מסלטיק, לפחות פי שלושה מהסכומים שקבוצות מסוימות מדברות עליהם".

כזכור, כיאל מנהל בימים אלה מגעים לשדרוג חוזהו בקבוצה הסקוטית באמצעות סוכנו החדש, חמודי כיאל. הקשר משתכר 7,000 ליש"ט לשבוע ומחזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות. כיאל הצהיר לאחרונה במפורש כי הוא מעוניין להישאר בסלטיק ולא מתעסק בהצעות מקבוצות אחרות. גם המנג'ר ניל לנון נחוש להשאיר את הישראלי במועדון ולשם כך סלטיק תצטרך להגיש לשחקן הצעה כספית גבוהה יותר.

הקשר בן ה-23 הגיע לסלטיק ממכבי חיפה בקיץ שעבר והפך לאחד השחקנים המובילים בעונה שהסתיימה עם המקום השני והגביע הסקוטי. כיאל כבש שני שערי ליגה ב-21 הופעות והמנג'ר לנון רואה בהישארותו חשיבות עליונה בבניית הסגל לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully