וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "סלטיק צריכה להתייחס אליי כמו שמגיע לי"

בירם כיאל שוב הצהיר כי ברצונו להישאר בסלטיק ("אני נהנה כאן"), אבל מצפה לסיים במהרה את השיחות לשדרוג החוזה

עתידו של בירם כיאל ממשיך לתפוס כותרות בסקוטלנד. כזכור, הקשר מנהל מגעים לשדרוג חוזהו לשלוש השנים הבאות כשברקע הצעה מבולטון האנגלית בסך שני מיליון ליש"ט נדחתה על ידי סלטיק. בימים האחרונים הצהיר כיאל כי הוא מעוניין להמשיך במועדון, אך נראה כי מתחילה לאזול לו הסבלנות.

"חשוב לשחק עבור מי שרוצה אותך יותר מכולם", אמר כיאל ל"דיילי רקורד" הסקוטי. "אני לא האיש שמקבל החלטות כאלה. אני רק מתרכז בלעשות את העבודה שלי על המגרש בשביל הקבוצה והמאמן. בשבילי, הכי חשוב לשחק במקום הנכון בו אני נהנה. טוב לי בסלטיק ואני רוצה להישאר, אבל מי יודע מה יקרה בשבועות הקרובים".

כיאל התייחס למגעים להארכת חוזהו, אותם מנהל סוכנו החדש חמודי כיאל: "לשיחות האלה אין שום קשר אליי. זו שאלה לאנשים שאחראים על זה והכל תלוי בהם. אני אוהב את סלטיק, את האוהדים והמאמן ואשמח להישאר, אבל הם צריכים להתייחס אליי כמו שמגיע לי".

הקשר משתכר כ-7,000 ליש"ט לשבוע ומעוניין בשדרוג משמעותי בשכרו. על פי פרסומים בסקוטלנד, קבוצות בפרמיירליג מוכנות לשלם לישראלי שכר של כ-30,000 אלף ליש"ט לשבוע. ראוי להדגיש כי המנג'ר ניל לנון הפציר בהנהלה לסגור את הנושא ולהשאיר את כיאל במועדון.

חמודי כיאל הוסיף: "כרגע אין שינוי. אנחנו מכבדים את האנשים איתם אנחנו במגעים ומחכים לשמוע מהם. לא ננהל את המגעים בפומבי ונמשיך לעבוד מאחורי דלתיים סגורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully