וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקי ורקאוטרן: "מכבי חיפה זו משוכה מסוכנת"

בגנק נותנים כבוד ליריבה בפלייאוף האלופות, המאמן ישתמש בברדה. מאמן פנאתינייקוס: "מכבי תל אביב זו יריבה קשה"

כנראה שאחרי ההדחה המפתיעה והכואבת על ידי אודנסה הדנית בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, הפעם יתייחסו פנאתינייקוס וגם התקשורת היוונית ביתר רצינות ליריבתם הבאה של הירוקים מאתונה - מכבי תל אביב - בפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית.

בתקשורת היוונית ערכו פרופיל על הקבוצה הישראלית, בו נכתב בין היתר כי "מנהיגה של הקבוצה הוא רוברטו קולאוטי, האיש שכבש את השער שהדיח את אולימפיאקוס בשנה שעברה. זה השחקן שפאו תצטרך בעיקר לשים לב אליו לאחר שכבש כבר ארבעה שערים במפעל".

מאמן פנאתינייקוס ז'סואלדו פאריירה הפורטוגלי התייחס ליריבה הבאה של קבוצתו. "לאחר שנודעה לנו זהות הקבוצה, נתחיל לאסוף עליה חומר ולהתכונן בהתאם. עם זאת, אני יודע שבשנה שעברה היא הדיחה את אולימפיאקוס, ובסיבוב המוקדמות השלישי השנה השיגה תוצאה מרשימה מאוד, כך שהיא נחשבת ליריבה קשה.

"אנחנו חייבים להשתפר כעת", הוסיף המאמן פאריירה. "קיבלנו הזדמנות שנייה לאחר שהודחנו על ידי אודנסה בסיבוב הקודם, ולכן אנחנו גם חייבים לתקן את הרושם שנוצר לאחר ההדחה".


הכירו את יריבת מכבי תל אביב - פנאתינייקוס

דירק דגרן: "יהיה קשה מאוד"

בגנק, אלופת בלגיה, קיבלו את ההגרלה בה נקבע כי היא תשחק מול מכבי חיפה בפלייאוף ליגת האלופות ברגשות מעורבים.

מאמן הקבוצה פרנקי ורקאוטרן אמר: "אני מרוצה מההגרלה שקיבלנו. ראשית, אני שמח שאנחנו לראשונה בפלייאוף ליגת האלופות, אבל צריך להבין שמכבי חיפה זו משוכה מסוכנת. כולם אולי חושבים שהסיכוי נוטה לטובת גנק, אבל אני לא נוטה להסכים עם זאת".

המאמן הבלגי אף בונה על כך ששחקנה לשעבר של מכבי חיפה, אליניב ברדה המשחק כיום בקבוצתו, יוכל להסביר לחבריו את גובהה של המשוכה הישראלית ולמנוע מהם להיכנס, חלילה מבחינתו, למצב של אופוריה בעקבות ההגרלה.

"זו לא משימה בלתי אפשרית", אמר אנלה נגקונקה המגן הדרום אפריקאי של גנק וחשף בכך חלק מהלך הרוחות בקרב חבריו לקבוצה. "אני איעדר מהמשחק הראשון עקב השעיה, אבל אנסה לעזור לקבוצה במשחק השני להגיע לליגת האלופות. כך אגשים את החלום בגינו הגעתי לשחק באירופה - לשחק בליגת האלופות".

גם דירק דגרן, מנכ"ל גנק, חצוי ביחס להגרלה שקיבלה אלופת בלגיה: "זה יהיה קשה מאוד כמו שהיה לנו בסיבוב הקודם נגד פרטיזן בלגרד, אבל אני חושב שיש לנו צ'אנס. אם אנחנו רוצים להיות באלופות, אנחנו חייבים לעבור את הקבוצות האלה".

אליניב ברדה המום מההגרלה שהזדמנה לקבוצתו

מי העז לזלזל בבלגיה לרגע? הכירו את גנק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully