וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "אני המום. העיקר שחיפה או גנק תהיה בבתים"

5.8.2011 / 13:18

החלוץ הישראלי לא מאמין שהוא יפגוש עם גנק את מכבי חיפה במוקדמות האלופות. אלישע לוי: "נגיע מוכנים כדי לעבור"

"ראיתי עכשיו את ההגרלה ואני המום, ממש באסה. רציתי שגם אנחנו וגם מכבי חיפה ניכנס לליגת האלופות. יש לי חברים אוהדים של חיפה, לשחר כל כך מגיע להיכנס לליגת האלופות ועכשיו אני צריך להתמודד מולם", כך הגיב היום (שישי) אליניב ברדה להגרלת משחקי הפלייאוף לליגת האלופות, שם קבוצתו גנק הבלגית תפגוש את מכבי חיפה.

זה יהיה קשה לחזור לישראל למפגש מול חיפה?

"יהיה מדהים לשחק מול הקהל של מכבי חיפה שכל כך אהבתי ולהתארח שם. הנחמה היחידה היא שאחת מאיתנו תהיה בליגת האלופות, כי אני אוהב את הקבוצה. זה מקום שנהניתי בו מאוד, הייתה לי תקופה טובה. אני חושב שליענקל'ה שחר מגיע להצליח וחשוב שהקבוצה שלו תשחק בבתים, אבל שוב, קצת קשה לי לדבר על זה כשאני בקבוצה היריבה".

הרגשת שזה מה שהולך לקרות?

"הייתה לי הרגשה, ולמען האמת לא רציתי שזאת תהיה מכבי חיפה. אני לא חושב שבשלב הזה יש קבוצה פייבוריטית. ראיתי את כל עשר הקבוצות שהוגרלו, ואף אחת מהן לא יותר גדולה מכולן. אולי קופנהאגן או רובין קאזאן. אבל גם זה לא מובהק".

איך אתה מנתח את הסגל של מכבי חיפה?

"הסגל הזה הפייבוריט לזכייה באליפות. אני חושב שעם הניסיון שיש להם, הם ראויים לזכות גם העונה בתואר, למרות שאני לא מספיד את מכבי והפועל תל אביב".

עוד במוקדמות ליגת האלופות: ארסנל נגד אודינזה

הליגה הבלגית השנה צבועה בכחול-לבן

"ברמות האלה אין הגרלות קלות"

"נלמד את הבלגים בימים הקרובים, ונגיע מוכנים כדי לעשות הכל במטרה לעבור אותם", מסר אלישע לוי לאתר הרשמי של מכבי חיפה, אחרי ההגרלה שזימנה לאלופה את המקבילה הבלגית שלה, גנק. לוי, שכבר הוביל את הירוקים לשלב הבתים בפעם הקודמת בה שיחקו במפעל, הוסיף: "ברמות האלה אין הגרלות קלות".

כזכור, אחרי שעברו את בוראץ ומאריבור, הירוקים יצטרכו לגבור על הבלגים בדרך, אולי, למפגשים מול אריות היבשת על הבמה המרכזית של הכדורגל האירופי. המשחק הראשון יתקיים באצטדיון רמת גן ביום רביעי ה-17 באוגוסט, והגומלין בגנק כעבור שבוע, ביום שלישי ה-23 באוגוסט. בתווך תתארח חיפה בנתניה במחזור הפתיחה של ליגת העל. אגב, זו תהיה הפעם הראשונה בה ישחקו הירוקים מול יריבה בלגית.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully