וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף האלופות: מכבי חיפה תפגוש את גנק

הגרלה קשה לאלופה הישראלית בשלב הפלייאוף: אלופת בלגיה ואליניב ברדה יגיעו לרמת גן ב-17באוגוסט. הגומלין ב-23

180 דקות (או יותר) מפרידות בין מכבי חיפה להופעה שלישית בשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל המשוכה לא פשוטה כלל - גנק הבלגית, קבוצתו של אליניב ברדה היא זו שתפגוש את הירוקים בשלב הפלייאוף.

אחרי שעברו את בוראץ ומאריבור, הירוקים יצטרכו לגבור על אלופת הליגה הבלגית, בדרך, אולי, למפגשים מול אריות היבשת על הבמה המרכזית של הכדורגל האירופי. המשחק הראשון יתקיים באצטדיון רמת גן ביום רביעי ה-17 באוגוסט (שעה ראשית: 21:45) והגומלין בגנק ביום שלישי ה-23 באוגוסט. בתווך תתארח חיפה בנתניה במחזור הפתיחה של ליגת העל. אגב, זו תהיה הפעם הראשונה בה ישחקו הירוקים מול יריבה בלגית במסגרת רשמית.

גנק זכתה אשתקד באליפות בלגיה שלישית בתולדותיה וראשונה מאז 2002. עונה לאחר אותה אליפות שיחקה גנק בפעם היחידה בתולדותיה בשלב הבתים של ליגת האלופות (שם צברה ארבע נקודות מבית שכלל את רומא, ריאל מדריד וא.א.ק אתונה). גנק עברה בסיבוב המוקדמות השלישי את פרטיזן בלגרד (2:3 בסיכום שני המשחקים).

הקבוצה משחקת באצטדיון קריסטל ארנה המכיל כ-25,000 מקומות. מלבד ברדה, הסגל של המאמן פרנקי ורקאוטרן כולל שחקני התקפה צעירים ומצוינים בדמות יילה ווסן, מרווין אוגונג'ימי וקווין דה ברוין.

בכל מקרה, הסיבוב הבא לא יסיים את העונה האירופית של חיפה מכיוון שגם אם הירוקים יודחו בפלייאוף, הם ימשיכו לשלב הבתים של הליגה האירופית. אגב, מכבי חיפה הבטיחה עד כה הכנסה של כארבעה מיליון יורו מהעונה האירופית ועלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות תבטיח מענק כספי שמן של 3.9 מיליון יורו.

חוץ מהמפגש בין מכבי חיפה וגנק, יתקיימו עוד ארבעה משחקים בפלייאוף במסלול האלופות: וויסלה קרקוב, קבוצתם של דודו ביטון ומאור מליקסון, תתמודד מול אפואל ניקוסיה הקפריסאית בהגרלה מעניינת במיוחד, בה לשתי הקבוצות סיכוי שווה. קרקוב, שהדיחה את ליטקס לובץ' הבולגרית בסיבוב הקודם, תארח במשחק הראשון את הקפריסאים, ולאחר מכן תצא לאיצטדיון ה-GSP בבירת קפריסין.

דינמו זאגרב הקרואטית תנסה לעבור את מאלמו השבדית, ו-ויקטוריה פילזן הצ'כית, אולי הקבוצה החלשה ביותר בכל ההגרלה, תתמודד מול קופנהאגן, שהפכה כבר לשם נפוץ בשלב הבתים של ליגת האלופות. המשחק החמישי בפלייאוף יהיה בין אלופת בלארוס באטה בוריסוב ואלופת אוסטריה שטורם גראץ.

במשחקים נוספים של הקבוצות הגדולות של אירופה:
ארסנל (אנגליה) - אודינזה (איטליה)
באיירן מינכן (גרמניה) - פ.צ ציריך (שוויץ)
טוונטה (הולנד) - בנפיקה (פורטוגל)
ליון (צרפת) - רובין קאזאן (רוסיה)
אודנסה (דנמרק) - ויאריאל (ספרד)
ויסלה קרקוב (פולין) - אפואל ניקוסיה (קפריסין)
מכבי חיפה (ישראל) - גנק (בלגיה)
דינמו זאגרב (קרואטיה) - מאלמו (שבדיה)
קופנהאגן (דנמרק) - ויקטוריה פילזן (צ'כיה)
באטה בוריסוב (בלארוס) - שטורם גראץ (אוסטריה)

עשר המנצחות יצטרפו ל-22 הקבוצות שכבר הבטיחו את מקומן בשלב הבתים: שחטאר דונייצק, פנרבחצ'ה, באזל, ברצלונה, ריאל מדריד, ולנסיה, זניט, צסק"א מוסקבה, פורטו, אייאקס, נאפולי, אינטר, מילאן, אולימפיאקוס, דורטמונד, לברקוזן, ליל, מארסיי, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, אוצלול גלאץ.

זו תהיה הזדמנות מצוינת להשוות בין ישראל לבלגיה. הכירו את גנק

חן עזרא שוב על הכוונת של הירוקים
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully