וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ניסיון נוסף לרכוש את חן עזרא

5.8.2011 / 11:35

גורם בנתניה: "מעדיפים למכור בעונה הבאה". בעקבות המגעים עם תמיר כהן ואיציק כהן, לוי שוקל לא להקפיא את פיליאבסקי

מכבי חיפה פנתה שוב למכבי נתניה בנוגע לחן עזרא. האלופה רוצה לצרף את השחקן כבר העונה, אבל במכבי נתניה השיבו שכרגע השחקן אמור לעזוב רק בעונה הבאה. "הבהרנו שכרגע הוא לא למכירה, אלא רק לעונה הבאה", אמר גורם בנתניה. יחד עם זאת, נראה כי אם חיפה תגדיל את ההצעה, נתניה תשחררו ותקבל בתמורה את ישראל זגורי. אם העסקה לא תתבצע, זגורי יעבור לבני יהודה או להפועל באר שבע, ששלשום פנתה לסוכנו אבי נמני בעניין.

עסקת העברתו של איציק כהן מהפועל עכו למכבי חיפה טרם נסגרה, אבל במועדון מעריכים שעד תחילת השבוע, עם שובו של המנכ"ל איתמר צ'יזיק מהגרלת הפלייאוף, העסקה תיסגר. בחיפה אמרו הבוקר: "ישנם יחסים טובים בין המועדונים, אין סיבה שהעסקה לא תיסגר". רק אם יחול שינוי פתאומי חיפה והשחקן לא יחתום עשויה לצרף את גל כהן או לשקול פניה לזאב חיימוביץ'.

בנוגע לתמיר כהן, לראשונה אחרי שבועיים בהם לא נערכו פגישות בנושא, אתמול חיפה בדקה את העלויות של הקשר. "מדובר בעלויות לא נמוכות, אבל ננסה לצרף אותו", אמרו במועדון. כפי שפורסם השבוע, אלישע לוי שוקל כעת לא להקפיא את אנדריי פיליאבסקי. האפשרות היחידה שפיליאבסקי יוקפא היא אם אחד מהשניים לא יסגור, ולוי יחליט ברגע האחרון להחתים שחקן זר.

עסקת אלון תורג'מן עשויה להיסגר ביום ראשון, לאחר פגישה בין שחר לאריק איזיקוביץ'. שלמה שרף כבר המליץ לשחר להחתים את השחקן. אם חיפה לא תחפוץ בשרותיו העונה, הוא יושאל כנראה לבית"ר ירושלים.

בחיפה מקווים שיניב קטן יוכל להיות בסגל למשחק הפלייאוף בעוד כשבועיים. לקראת ההגרלה היום אמר שחקן בקבוצה: "הבנו שויקטוריה פלזן הכי פחות חזקה מבין המועמדות, אבל זאת עדיין קבוצה שלא נופלת ממאריבור. יהיה קשה בכל מקרה".

מי תהיה יריבת מכבי חיפה בפלייאוף?
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully