וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מודים אחרי אשדוד: "אין הרבה מה לקחת מהניצחון הזה"

22.10.2019 / 6:32

הצהובים מודים שרק רצו לשרוד את המשחק במגרש הקשה באשדוד, מרוצים מהשיפור ההתקפי של המגנים ומבטיחים ש"הגולים יגיעו, ובכמויות". אופואדו עובד על החוזה הבא, ניקוליץ' עשוי לחזור נגד באר שבע

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- במכבי תל אביב מודים אחרי הניצחון באשדוד: "אין הרבה מה לקחת מהמשחק"

- נקודת האור: התרומה של המגנים, שיתבקשו להמשיך לסייע התקפית

- אורוש ניקוליץ' אמור לחזור במשחק הבא, איביץ' מסביר את חזרת הפצועים האיטית

- צ'יקו אופואדו עובד על החוזה הבא ומבטיח: "הגולים שלנו עוד יגיעו, והרבה"

seperator

1. "כבשנו וניצחנו. מעבר לזה אין מה לספר"

איצטדיון הי"א באשדוד הוא לא המקום להציג איכות של משחק, בטח כשמכבי תל אביב לא בשיאה. גם אחרי הניצחון 0:1 אמש (שני) הודה ולאדן איביץ': "אנחנו לא באיכות מקסימלית. יש לנו עוד לפחות 20 אחוז להשתפר כדי לשחק יותר טוב. למה אנחנו לא מצליחים לעשות זאת? את זה אני משאיר לי ולשחקנים".

אז מכבי תל אביב עשתה מה שהיא היתה צריכה לעשות ואספה אמש עוד שלוש נקודות חשובות מול ברק בכר ועוזרו גיא צרפתי שבאו ישירות מהאימון שלהם בבאר שבע לאשדוד. "היינו צריכים לנצח וזהו", אמרו אמש במכבי תל אביב. "מ.ס. אשדוד באיצטדיון הקטן שלה היא לא יריבה בהזמנה ולא יריבה נוחה. תנאי המגרש קשים והצפיפות יכולה להרוג אותך. למזלנו כבשנו שער אחד וניצחנו את המשחק הזה. מעבר לכך אין יותר מדי מה לספר".

אבל בכל זאת היה משהו שאיביץ' היה מרוצה ממנו. "היינו מרוכזים מתחילת המשחק ועבדנו קשה כדי להבקיע מהדקה הראשונה", אמר וכיוון לתיקו מול הפועל חדרה בבלומפילד שהיה משחק רע של מכבי תל אביב. אם יש משהו שמכבי תל אביב יכולה להיות מרוצה ממנו זה גם האינטנסיביות של המשחק שלה מהדקה הראשונה, אבל לא פחות חשוב מכך זו העובדה ששוב מכבי תל אביב שמרה על שער נקי בפעם השביעית משבעה מחזורים. אתמול מי שסייעו במיוחד והיו הטובים בקבוצה היו המגנים אנדרה ג'ראלדש ואנריק סבוריט. שניהם תמכו מאוד בהתקפה בניגוד למשחק מול חדרה. סבוריט היה קרוב לכבוש כבר בהתחלה. ג'ראלדש בישל את השער של צ'יקו אופואדו. במכבי תל אביב ימשיכו לדרוש מהשניים להשתפר במיוחד כשהקבוצה תפגוש את הקבוצות הקבועות שיסתגרו מולה עם עשרה שחקנים ואז היא תצטרך את המגנים שלה גם לחלק הקדמי.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. לירון מולדובן
חוגגים, בערך. שחקני מכבי תל אביב בסיום/לירון מולדובן

2. איביץ' מסביר את החזרה האיטית של הפצועים

סיפור הפציעות ממשיך להעסיק את מכבי תל אביב. אל דור פרץ שנפצע לפני עשרה ימים במדי הנבחרת, הצטרפו לקראת המשחק אתמול גם אורוש ניקוליץ', אבי ריקן ואלירן עטר. כל אחד ופציעתו שלו. על ניקוליץ' אמר אמש איביץ': "כשאתה חוזר לשחק אחרי תשעה חודשים, השרירים שלך מאוד רגישים. גם אורוש ניקוליץ' וגם אייל גולסה ואפילו עומר אצילי חזרו אחרי פציעות ארוכות ולכן הדבר הכי חשוב הוא לדעת להחזיר אותם כמו שצריך. אנחנו נותנים להם את השירות הכי טוב במועדון כדי לאושש אותם ולהחזיר אותם לכשירות מלאה". על ניקוליץ' הוסיף איביץ': "אני מקווה שכבר במשחק הקרוב הוא יוכל לעמוד לרשותנו ולהיות שוב בסגל".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
איביץ' ומכבי תל אביב לוקחים את הזמן עם הפצועים/לירון מולדובן

3. אופואדו מבטיח: "הגולים יגיעו בקרוב"

"תאמינו לי שהגולים יגיעו", ניסה צ'יקו אופואדו לנבא את מה שיבוא בקרוב. "יש משחקים בהם צריך שער אחד כדי לקחת שלוש נקודות ובמגרש כזה קטן כשהקבוצה השנייה חוזרת מהר להגנה, זה קשה להבקיע יותר משער אחד. אבל הגולים שלנו עוד יבואו והרבה". אופואדו הוסיף: "לא קל לשחזר את מה שעשינו בעונה שעברה. קבוצות באות מולנו מאוד חזק". על הבעיה להבקיע שערים בבלומפילד אמר אופואדו: "אנחנו אוהבים את בלומפילד. אוהבים את האווירה שם. אנחנו לא בפאניקה בבלומפילד למרות שאנחנו לא כובשים שם בינתיים. במשחק הקרוב נגד באר שבע אנחנו צריכים לתת לאוהדים שלנו מה שהם רוצים: גולים וניצחון. אני אוהב את האוהדים של מכבי תל אביב. הם הגב שלנו. הם תומכים בנו עם הרבה רגש ותשוקה".

זו העונה השנייה והאחרונה בחוזה של אופוואדו, וכל שער שלו יכול לסדר לו את החוזה הבא. הניגרי יודע שהוא לא באנקר מבחינת הצהובים להארכת חוזהו: "החוזה הבא שלי תלוי במכבי תל אביב ובסוכן שלי. אני צריך לעשות את העבודה על המגרש. אני ממש אוהב את הקבוצה ואצטרך לראות לאן הדברים מתפתחים".

צ'יקו אופואדו שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
כל גול מקרב אותו לחוזה חדש. אופואדו חוגג/לירון מולדובן

4. איביץ' נפרד ממנספורד: "עזר לי מהיום הראשון"

בן מנספורד ישב אתמול ביציע הכבוד באשדוד ביחד עם אשתו בת'. המשחק מול הפועל באר שבע ביום שני יהיה האחרון שלו כמנכ"ל מכבי תל אביב. ולאדן איביץ' חושב שמכבי תל אביב איבדה איש ניהול מאוד חשוב. "בן מנספורד היה מאוד חשוב. הוא מקצוען שנתן כאן את המקסימום בסיטואציה מאוד לא פשוטה עם הפייר פליי. בן עזר לי מאוד במכבי תל אביב מהיום הראשון. הוא משאיר את מכבי תל אביב במצב טוב. אני מאחל לו בהצלחה בתחנה הבאה בקריירה שלו. הוא יחסר לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully