וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אבי ריקן ואורוש ניקוליץ' הפצועים לא בסגל לאשדוד

21.10.2019 / 10:43

הקשר הישראלי שהיה מיועד לפתוח בהרכב (20:00, ספורט4) נפגע בעינו ממרפק של איתי שכטר באחד האימונים והצטווה על מנוחה מלאה. הסרבי סובל מבעיה בברך, אם כי במועדון מתעקשים כי מדובר בפציעה קלה בלבד

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

אבי ריקן ואורוש ניקוליץ' פצועים ולא יהיו בסגל מכבי תל אביב למשחק ליגת העל הערב (שני, 20:00, ספורט4) מול מ.ס. אשדוד. ריקן היה מתוכנן לפתוח בהרכב במקום דור פרץ, אבל ספג באחד האימונים האחרונים מרפק לעינו מאיתי שכטר. הקשר חזר להתאמן בצורה רגילה אלא שאז, מספרים בקבוצה, החל לסבול מבעיה בראיה. על פי הוראת רופא הקבוצה, נשלח לבדיקה מקיפה והצטווה על מנוחה מוחלטת על מנת שלא להחמיר את הפגיעה בעין.

ניקוליץ', מצידו, סובל מבעיה בברך. במכבי תל אביב מתעקשים כי מדובר בפציעה קלה בלבד, והוא יחזור להתאמן בקרוב. הקשר הסרבי שלא שיחק כמעט מאז הוחתם וסבל מפציעה קשה בגיד המפשעה שוב לא יהיה בסגל, דווקא כשנדמה היה שהוא חוזר לעניינים, ועל פי קצב החלמתו מהפציעה הנוכחית יוחלט מתי ישוב להתאמן.

בהיעדרם של השניים, צפוי ולאדן איביץ' לפתוח עם דן גלזר, אייל גולסה ואילון אלמוג בשלישיית הקישור. דור מיכה ויונתן כהן יצטרפו אל השלשה ויתמכו בצ'יקו אופואדו שיוצב בחוד.

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
הצטווה על מנוחה מלאה. ריקן/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully