וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "אנחנו עובדים עם החלוצים כדי להעניק להם ביטחון"

21.10.2019 / 22:11

מאמן מכבי תל אביב התייחס לעובדה שקבוצתו כבשה רק תשעה שערים בשבעה מחזורים אחרי ה-0:1 באשדוד. אבוקה הושלכה לעבר יציע הצהובים

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
עם הפנים למשחק מול הפועל באר שבע. איביץ'/לירון מולדובן

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שני) 0:1 את מ.ס. אשדוד בי"א במסגרת המחזור השביעי בליגת העל. שער של צ'יקו אופואדו בדקה ה-71 סידר לצהובים ניצחון ששיפר את מאזנה ל-17 נקודות, כמו הפועל באר שבע אותה תפגוש במחזור הבא. במהלך המשחק הושלכה אבוקה אל היציע של מכבי תל אביב מחוץ למגרש.

מאמן הצהובים ולאדן איביץ' אמר אחרי המשחק: "לא קל לנצח את אשדוד כשהיא משחקת בבית, ואני שמח משלוש הנקודות. שיחקנו כדורגל איכותי יותר במחצית השנייה מאשר בראשונה, ונצטרך להשתפר כדי לשחק בהמשך יותר כמו ששיחקנו במחצית השנייה". על הקושי של קבוצתו לכבוש: "במשחקים הקודמים ייצרנו שלושה או ארבעה מצבי כיבוש, אבל ביטחון מול השער מקבלים באימונים, ואנחנו עובדים עם החלוצים שלנו כדי לשפר את זה, ואני מאמין שזה יגיע". על המשחק מול באר שבע בשבוע הבא: "כל משחק הוא חשוב, גם המשחק הבא הוא על שלוש נקודות, והעונה עוד ארוכה מאוד". על הפציעות: "יש לנו שחקנים פצועים, אבל גם הרבה חזרו ואנחנו מצפים שישתלבו".

שוער מכבי תל אביב דניאל טננבאום, ששמר על רשת נקייה בפעם השביעית העונה, אמר: "היום היה ניצחון חשוב מאוד, זה בסך הכול שלוש נקודות בשבילנו. ההגנה זה משהו שכל הקבוצה עושה, אז כל הכבוד לכולם ואנחנו רוצים להישאר כך. תמיד כששואלים אותי, אמרתי שאני מוכן. מהרגע שהגעתי למכבי ועד עכשיו בכל האימונים אני תמיד הייתי מוכן ועכשיו אני מראה שאני שווה את זה. אני לא חושב על השיא, אלא רק על הניצחון ושלוש הנקודות. המשחק מול באר שבע חשוב מאוד בשבילנו, נראה מה המאמן יגיד"

מאמן אשדוד רוני אוואט: "בראש עוברים דברים ומחשבות של תסכול כי היינו שם, היינו בתכנית המשחק שלנו עד ספיגת השער. לצערי, בסופו של דבר זה לא הספיק. זה מתסכל כי אני חושב שהיינו שווים יותר. כל עניין הפציעות, היו לנו התלבטויות ופחדתי לעשות חילופים מוקדמים כדי שלא נישאר עם שחקן פחות. ידעתי שהיינו צריכים לרענן את השורות בחלק הקדמי, אבל היו בעיות. כשספגנו לא הייתה לנו ברירה והיינו צריכים להמר על הכול. לא ציפינו לנצח כל העונה, זה משהו שנצטרך להתמודד איתו. יש לנו משחק חשוב מאוד מול מכבי נתניה כבר בעוד כמה ימים. נצטרך לגלות המון אופי, מה שרצינו וציפינו מתחילת העונה. נצטרך לבוא לנתניה, לשחק כדורגל טוב יותר ולחשוב איך אנחנו חוזרים עם נקודות משם".

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד עם משה אוחיון. לירון מולדובן
היו מתוסכלים מאוד בסיום. אוואט ואוחיון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully