וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו פרץ בבכי בראיון: "מעולם לא ראיתי את התמונות האלה"

מרגש: כוכב יובנטוס צפה לראשונה באביו המנוח מדבר עליו בגאווה והחל לבכות: "הוא מעולם לא ראה כמה גדול נהייתי". וגם: ההתמודדות עם אישומי האונס

פרומו לראיון עם רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו פרץ בבכי בראיון טלוויזיוני לאחר שראה צילומים של אביו מביע את גאוותו בכדורגלן ובהישגיו. כוכב יובנטוס רואיין על ידי פירס מורגן, וצפה לראשונה בסרטון שבו אביו המנוח, ז'וסה דניס אביירו, מדבר על כריסטיאנו בפתח ביתו לפני אליפות אירופה בפורטוגל ב-2004. אבא של רונאלדו, שסבל מהלם קרב והיה אלכוהוליסט, מת בגיל 52 בגלל סרטן בכבד שנה לאחר הראיון הזה, ולא הספיק לחוות את רונאלדו בשיאו ולצפות בבנו הופך לכדורגלן היסטורי, ואבא לארבעה.

רונאלדו צפה בקטע בדמעות, ואמר: "מעולם לא ראיתי את הסרטון הזה. מעולם לא ראיתי את הסרטון הזה. לא ייאמן". מורגן אמר לו: "לשמוע את אבא שלך מדבר ואומר עד כמה הוא גאה בך, אני מניח שיש לזה משמעות אדירה עבורך". רונאלדו ענה: "כן, גדולה. חשבתי שהראיון איתך עומד להיות מצחיק, לא ציפיתי לבכות.... מעולם לא ראיתי את התמונות האלה. אני לא יודע מאיפה אתה... אני חייב את זה כדי להראות למשפחה שלי.

כריסטיאנו רונאלדו בוכה בראיון עם פירס מורגן. צילום מסך
לא עמד בזה. רונאלדו/צילום מסך
כריסטיאנו רונאלדו בוכה במהלך ראיון טלוויזיוני. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
"הוא לא ראה אותי מקבל פרסים. אמא שלי, אחים שלי, אפילו הבן שלי, אבל אבא שלי לא ראה כלום"/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

"האמת שלא הכרתי את אבא שלי ב-100 אחוז. הוא היה איש שיכור. מעולם לא הייתה לי איתו שיחה נורמלית. זה היה קשה". פירס הוסיף ואמר: "הוא מעולם לא ראה עד כמה גדול נהיית". ורונאלדו ענה: "מעולם לא, מעולם לא... להיות מספר אחד, והוא לא רואה כלום. הוא לא ראה אותי מקבל פרסים. אמא שלי, אחים שלי, אפילו הבן שלי, אבל אבא שלי לא ראה כלום".

המפגש בין מורגן לרונאלדו אמור להיות משודר מחר (שלישי) בערב. בפרומו נאמר ש"רונאלדו הוא גאון כדורגל וכוכב עולמי, אבל הוא גם דמות כובשת, וזה אחד הראיונות הכי חושפניים שהוא נתן אי פעם. תהיו מוכנים לבכי וצחוק בו זמנית, ולהיות המומים ומלאי השראה".

רונאלדו גם נשאל על פרשת האונס, ואמר: "הם משחקים עם היושרה שלי. זה קשה. יש לך חברה, יש לך משפחה, יש לך ילדים. וכשהם משחקים עם ההגינות שלך, זה קשה. אני זוכר שיום אחד צפיתי בטלוויזיה בסלון עם החברה שלי, צפינו בחדשות, ודיברו על 'רונאלדו עשה ככה, רונאלדו עשה ככה'... ושמעתי את הילדים שלי יורדים במדרגות, והעברתי ערוץ בגלל המבוכה. הייתי נבוך. לא רציתי שהילד שלי ישמע שמדברים ככה על אבא שלו. זה גרם לי להרגיש כל כך רע".

עוד בוואלה!

זלאטן הפך לשיאן הכיבושים לעונה אחת בגלאקסי: "אני שולט בליגה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully