וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת קשה על אמרי ופפה, ג'אקה: "היינו מפוחדים, אף שחקן לא רצה את הכדור"

ארסנל קרסה ואיבדה יתרון של שני שערים ב-2:2 מול ווטפורד אחרי ששוב ספגה ממהלך שהחל בהתמסרויות ברחבה. סונס: "זה לא רציני". ביקורת על פפה

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שפתחה את העונה עם שני ניצחונות קשים ולא מרשימים מול ניוקאסל וברנלי, ארסנל חזרה לסורה ורשמה אתמול (ראשון) משחק ליגה שלישי ברציפות בלי ניצחון. התותחנים סיימו ב-2:2 בחוץ מול ווטפורד אחרי שכבר הובילו 0:2, אבל במשחק בו הקנריות שלטו לחלוטין והיו דומיננטיים כשרק בשל חוסר מזל קיקה סאנצ'ס פלורס לא יצא עם שלוש נקודות מהבכורה המחודשת שלו.

אונאי אמרי מאמן ארסנל. רויטרס
"אם אתה אוהד ארסנל שצופה בזה אתה צריך לגרד בראש. זה נראה כאילו הם שיחקו עם הקבוצה הראשונה במחצית הראשונה ועם השנייה במחצית השנייה, הם פשוט קרסו". אמרי/רויטרס

המספרים

* זו הייתה הפעם הראשונה שווטפורד וארסנל נפרדות בתיקו אחרי 22 מפגשים ברציפות בכל המסגרות. הפעם האחרונה שהן נפרדו ללא הכרעה הייתה בדצמבר 1984, אז זה נגמר ב-1:1.

* הקבוצות של קיקה סאנצ'ס פלורס הפסידו רק פעם אחת לאלה של אונאי אמרי בשמונה מפגשים (שלושה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו והפסד).

* זו הייתה הפעם הראשונה שארסנל לא מצליחה לנצח בפרמיירליג למרות יתרון של שני שערים ומעלה מאז אפריל 2016, אז סיימה ב-3:3 מול ווסטהאם.

* בחמשת משחקי הפרמיירליג העונה נבעטו 96 בעיטות לעבר שערה של ארסנל. זה יותר מאשר לשער של כל קבוצה אחרת בחמש הליגות הבכירות באירופה (אנגליה, ספרד, גרמניה, איטליה וצרפת).

* מאז שרשם את הבכורה שלו בפברואר 2018, פייר אמריק אובמיאנג היה מעורב ישירות ב-46 שערים בכל המפעלים (37 כיבושים ו-9 בישולים). רק מוחמד סלאח (53) היה מעורב ביותר מזה מבין שחקני הפרמיירליג.

* טום קלברלי כבש את שער הבית הראשון שלו בליגה עבור ווטפורד מאז אוקטובר 2017, גם אז זה היה מול ארסנל, לפני 702 ימים.

* מאז תחילת העונה שעברה, ארסנל ביצעה 14 שגיאות שהובילו לשערים נגדה, שזה לפחות פי שניים יותר מכל קבוצה אחרת בפרמיירליג.

* מאז תחילת העונה שעברה, ארסנל ספגה עשרה שערים מפנדלים (רק ברייטון ספגה כמות זהה ואף קבוצה לא ספגה יותר). רק העונה זה כבר עומד על שלושה.

עוד בוואלה!

אנגליה: ארסנל שמטה 0:2 וסיימה ב-2:2 מול ווטפורד

לכתבה המלאה
סוקרטיס שחקן ארסנל. רויטרס
ההתעקשות על משחק המסירות בתוך הרחבה עלה בטעות של סוקרטיס ובשער שהחזיר את ווטפורד לעניינים/רויטרס

קשר ארסנל גרניט ג'אקה העביר ביקורת חריפה על עצמו ועל חבריו אחרי המשחק כשאמר: "אף אחד לא רצה את הכדור, בסופו של דבר אנחנו שמחים שהשגנו נקודה בכלל. לא הראינו את המשחק שלנו במחצית השנייה, היינו יותר מדי מפוחדים. היינו ממש מפוחדים במחצית השנייה. כל קבוצה בפרמיירליג חזקה מספיק כדי לכבוש, אבל אתה צריך להישאר רגוע, להראות אופי, להיות חזק מנטאלית. לא היינו כאלה היום. דיברנו על זה. אנחנו לא יכולים להיראות כמו שנראינו במחצית השנייה".

מאמן התותחנים אונאי אמרי, שספג ביקורת חריפה מהאוהדים אחרי המשחק, אמר: "הם דחפו אותנו. ווטפורד שיחקה בעונה שעברה כמו שהיא שיחקה היום. הובלנו במחצית הראשונה וידענו שאנחנו צריכים לכבוש את השלישי. הייתה להם את היכולת לחזור למשחק עם האוהדים שלהם וזה מה שקרה. לא הצלחנו לשבור את הלחץ שלהם במחצית השנייה. ווטפורד קבוצה חזקה ופיזית. הם דחפו אותנו וגרמו לנו לשלם על הטעויות שלנו וניצלו אותן. כשאתה מנסה לשבור את השורות שלהם אז יש לך סיכוי. בשבילי זו לא נקודה טובה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד". אמרי ספג ביקורת קשה על משחק המסירות התמוה של קבוצתו, ששוב עלה לה בלחץ כבד ובספיגת השער הראשון אחרי איבוד של סוקרטיס, הספרדי ענה: "כשניסינו לשחק על כדורים ארוכים גם איבדנו את הכדור. אני מבין שהשחקנים מאוכזבים, גם אני ככה, אבל אנחנו צריכים להיות חזקים מנטאלית כדי לשחק בצורה שאני רוצה".

גראם סונס העביר ביקורת קשה על ארסנל ואמר: "אם אתה אוהד ארסנל שצופה בזה אתה צריך לגרד בראש. זה נראה כאילו הם שיחקו עם הקבוצה הראשונה במחצית הראשונה ועם השנייה במחצית השנייה, הם פשוט קרסו. קבוצות אמיתיות לא משחקות כך. קבוצות רציניות לא משחקות כך במחצית הראשונה ואז בצורה אחרת בשנייה. קבוצות אמיתיות לא עושות את זה.

"הם העלו כמה ילדים ואנחנו הטלנו ספק בזה שהם העלו אותם", המשיך סונס, "במצב של 1:2 הם היו צריכים להתאחד ולעבוד ביחד כדי לוודא שלא יספגו עוד שער, אבל הם היו קרובים להפסיד והיו צריכים להפסיד במחצית השנייה. כשהילדים הגיעו הם עשו המון טעויות, זה היה כמו משחק כדורסל. אני חושב שאוהדי ארסנל צריכים לדאוג מאוד".

מי שהיה חלש מאוד במשחק הוא ניקולא פפה. הקיצוני, שנרכש הקיץ מליל תמורת 72 מיליון ליש"ט, פתח בהרכב לצד פייר אמריק אובמיאנג ומסוט אוזיל ובהיעדרו של אלכסנדר לקאזט ולא תרם כמעט כלום לאורחת. "בדיילי מייל" נכתב על פפה: "אפשר היה להבין הרבה מהעצבים שלו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כשהגיע לעימות פנים-אל-פנים עם חוסה הולבאס. זה היה תסכול של שחקן שיודע שהוא מסוגל להרבה יותר. הוא ירד אל חדר ההלבשה כשהוא ממלמל דברים לעצמו והמשחק שלו ממש לא השתפר במהלך המחצית השנייה. שחקני ווטפורד היו חזקים מאוד והכריחו את פפה לאזור המרכז, שם המהירות שלו לא באה לידי ביטוי. היה ברור שווטפורד עשתה שיעורי בית בכל הקשור אליו".

ברשת מסתלבטים על היכולת של פפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully