וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל שמטה 0:2 וסיימה ב-2:2 מול ווטפורד

הצרעות היו עדיפים בהרבה וחזרו מפיגור אחרי צמד של אובמיאנג (21 ו-32) בזכות שער של קלברלי (53) ופנדל של פריירה (81). הקבוצה של אונאי אמרי עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של ריאל מדריד על לבנטה

המחזור החמישי בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) ניצחונה של בורנמות' 1:3 על אברטון. ארסנל רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון עם 2:2 מול ווטפורד, ששלטה לחלוטין במשחק.

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. רויטרס
אמנם איבדו יתרון 0:2, אבל צריכים לשמוח מהנקודה. אוזיל ואמרי/רויטרס

ווטפורד - ארסנל 2:2

אחרי פתיחת עונה עם שני ניצחונות, התותחנים מתחילים לחזור לסורם והשלימו כבר משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון. ארסנל שמטה יתרון 0:2 כשהיא שוב מתעקשת על התמסרויות בתוך הרחבה ומשלמת על זה ביוקר. אם להיות הוגנים, אז ווטפורד אפילו קופחה כיוון שהייתה עדיפה בהרבה לאורך כל המשחק. כך או אחרת, בכורה מוצלחת בסך הכול לקיקה סאנצ'ס פלורס.

למרות שליטה מוחלטת של ווטפורד מהפתיחה, דווקא האורחת כבשה ראשונה בדקה ה-21. סיאד קולשינאץ פרץ ומסר לפייר אמריק אובמיאנג, שהסתובב ובעט לפינה הקרובה את ה-0:1. ארסנל הכפילה בדקה ה-32 כשאיינזלי מייטלנד ניילס העביר מסירת רוחב מימין ואובמיאנג דחק מקרוב פנימה את ה-0:2. ווטפורד פתחה את המחצית עם לחץ כבד על ארסנל, שהתבנקרה ובדקה ה-53 הצרעות גם כבשו. התותחנים המשיכו עם שיטת ההתמסרויות בתוך הרחבה, סוקרטיס מסר היישר לג'רארד דאולופאו, שהשאיר לטום קלברלי שבעט פנימה את ה-1:2. בדקה ה-80 השיגה ווטפורד את שער השוויון המוצדק אחרי שדויד לואיז הכשיל ברחבה את רוברטו פריירה וגרם כבר לפנדל בפעם השנייה העונה. פריירה בעט בעצמו פנימה את ה-2:2.

עוד בוואלה!

שבת סוערת באנגליה: חמש מקבוצות הצמרת בפעולה

לכתבה המלאה
קאלום ווילסון שחקן בורנמות' כובש מול ג'ורדן פיקפורד שוער אברטון. רויטרס
חגג על אברטון. קאלום ווילסון מכניע את ג'ורדן פיקפורד/רויטרס

בורנמות' - אברטון 1:3

הטופיז עדיין לא ניצחו בבורנמות' במסגרת הפרמיירליג וכשלו במשימה גם הפעם, כשקאלום ווילסון חגג על חשבונם וגם הקפיץ את המארחת מעליהם בטבלה. חלוץ נבחרת אנגליה נגח מקרוב בדקה ה-23 והשלים צמד עם הקפצה מול חברו לסגל הלאומי ג'ורדן פיקפורד בדקה ה-72, כשבתווך דומיניק קאלברט לואין השווה זמנית בנגיחה (44) וריאן פרייזר החזיר את היתרון בכדור חופשי (67).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully