וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: נוריץ' הפתיעה עם 2:3 את מנצ'סטר סיטי, ליברפול המושלמת בורחת בפסגה

הקנריות העניקו לאלופה הפסד ליגה ראשון אחרי כתשעה חודשים. ליברפול פתחה פער 5 בפסגה אחרי 1:3 על ניוקאסל, שלושער ועצמי לאברהם בניצחון צ'לסי, טוטנהאם הביסה, יונייטד ניצחה

גלאטסראיי

המחזור החמישי בפרמיירליג נפתח היום (שבת) כשמרבית הגדולות שיחקו בשל העובדה שבמהלך השבוע מתחילה ליגת האלופות. ליברפול הוציאה את המחזור לדרך עם 1:3 ביתי על ניוקאסל, מנצ'סטר יונייטד רשמה ניצחון קטן, 0:1 על לסטר, צ'לסי ניצחה 2:5 את וולבס בחוץ וטוטנהאם הביסה 0:4 את קריסטל פאלאס. את הערב נעל ה-2:3 המפתיע של נוריץ' על האלופה מנצ'סטר סיטי שקבע: אחרי חמישה מחזורים ליברפול פתחה פער 5 נקודות בפסגה.

רוברטו פירמינו עם מוחמד סלאח שחקני ליברפול. רויטרס
בישול מהסרטים. רוברטו פירמינו מקבל חיבוק ממוחמד סלאח/רויטרס

ליברפול - ניוקאסל 1:3

גם פיגור ביתי מוקדם לא מנע מאלופת אירופה לשמור על המאזן המושלם שלה ועל פסגת הפרמיירליג. ליברפול לא הפסידה לניוקאסל בבית מאז אפריל 1994 ולא נוצחה באנפילד בליגה מאז אפריל 2017, כך שגם הרצף הזה התארך ל-43 משחקים. המגפייז פתחו את המשחק בצורה חלומית, כשבדקה השביעית קיבל המגן יטרו וילמס כדור בצד שמאל, העביר לרגל ימין בהטעייה נהדרת והפציץ לרשת של אדריאן. שער בכורה של ההולנדי במדי המגפייז ושער ראשון שלו מאז עזב את מולדתו.

ליברפול השתלטה על העניינים והגבירה את הלחץ, כשבדקה ה-23 דיבוק אוריגי נגח החוצה מקרוב. חמש דקות לאחר מכן הגיע השוויון, בבעיטה הראשונה של המארחת למסגרת. אנדי רוברטסון ביצע מהלך מצוין בצד שמאל ובישל לסאדיו מאנה שירה לחיבורים. בדקה ה-37 נאלץ אוריגי לצאת בגלל פציעה ורוברטו פירמינו נכנס במקומו. הברזילאי בישל אחרי שלוש דקות, כשליברפול ניצלה איבוד כדור של כריסטיאן אטסו ומאנה השלים צמד בעזרת השוער מרטין דוברבקה שיצא רע. שתי הקבוצות החמיצו במחצית השנייה, עד הרגע הגדול של המשחק בדקה ה-72. מוחמד סלאח מסר לפירמינו וזה החזיר לו עם עקב מתוחכם שהפך לבישול נפלא, כשהמצרי לא נכשל מול דוברבקה. יופי של שער. מאנה חשב שהשלים שלושער לאחר מבצע קבוצתי יפהפה בדקה ה-88, אבל המהלך נפסל בגלל נבדל.

סאדיו מאנה שחקן ליברפול כובש מול ניוקאסל. רויטרס
מצא את החיבורים. סאדיו מאנה עם השוויון/רויטרס
יטרו וילמס שחקן ניוקאסל חוגג שער. רויטרס
לא כבש מאז פברואר 2017. יטרו וילמס חוגג באנפילד/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - לסטר 0:1

זוכרים שמרכוס רשפורד החמיץ פנדל בהפסד הביתי 2:1 לקריסטל פאלאס? הפעם החלוץ הצעיר של השדים האדומים עמד בלחץ, וקבע את תוצאת המשחק בניצחון הביתי אחרי שדייק מהנקודה הלבנה כבר בדקה ה-8. בזכות הניצחון חזרה מנצ'סטר יונייטד לנצח לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון בליגה, בעוד שלסטר, שהגיעה למשחק עם שני ניצחונות ליגה רצופים, תנסה להתאושש במחזור הבא כשתארח את טוטנהאם.

עוד בוואלה!

כשהארי פגש את ריו

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד. רויטרס
הפעם הוא דייק. רשפורד/רויטרס

טוטנהאם - קריסטל פאלאס 0:4

אחרי שאכזבה עם ניצחון אחד בלבד בארבעת משחקי הליגה הראשונים העונה, טוטנהאם חזרה לנצח, ובגדול. יונג מין סון הנפלא כבש את הראשון כבר בדקה ה-10, אחרי שקיבל כדור ענק מטובי אלדרווירלד, השתלט נהדר ברחבה וקבע 0:1. פטריק ואן אנהולט כבש שער עצמי בדקה ה-21 ואת השלישי כבש שוב סון, מבישול נפלא של סרג' אורייה. את תוצאת המשחק קבע אריק לאמלה כבר בדקה ה-42 כשדחק מקרוב מסירת רוחב מצוינת של הארי קיין.

שחקני צ'לסי חוגגים עם יונג מין סון. רויטרס
צמד נהדר. סון עם חבריו/רויטרס

וולבס - צ'לסי 5:2

הבלוז ממש לא נבהלו מהנתון הדי מפחיד, לפיו וולבס לא הפסידה בעשרת משחקי הבית האחרונים שלה, ורשמו ניצחון שני העונה בלבד. הבלם הצעיר פיקאיו טומורי כבש שער ענק בדקה ה-31, כששלח טיל אדיר מכ-30 מטרים, אך כוכב המשחק היה ללא ספק טמי אברהם, שכבש שלושער נהדר (34, 41 ו-55) והעלה את מניין השערים שלו העונה לשבעה. את התוצאה חתם מייסון מאונט בתוספת הזמן ובכך נקבע ש-11 הכובשים היחידים של צ'לסי העונה כולם אנגלים, מתחת לגיל 22, שגדלו באקדמיה של צ'לסי (הפעם האחרונה שכל 11 הכובשים הראשונים של הבלוז היו אנגלים הייתה אי שם בשנת בעונת 1993/94). אברהם כבש שער נוסף, אך לא לרשת הנכונה וצימק ל-4:1 בדקה ה-69 ופפטריק קוטרונה קבע את תוצאת המשחק עם שערו הראשון בפרמיירליג.

שחקן צ'לסי טמי אברהם. רויטרס
כוכב נולד. אברהם חוגג בפעם השביעית העונה/רויטרס

נוריץ' - מנצ'סטר סיטי 2:3

מי היה מאמין? אחרי כתשעה חודשים ללא הפסד ליגה, מנצ'סטר סיטי הפסידה הערב 3:2 לנוריץ' המרגשת במסגרת המחזור החמישי בליגה. קווין מקלין כבש ראשון בדקה ה-18 בנגיחה מכדור קרן, טוד קנטוול הכפיל את היתרון עשר דקות לאחר מכן במתפרצת, וסרחיו אגוארו רק צימק בדקה ה-45 ונתן תקווה לפפ לפני ההפסקה. אלא שטימו פוקי קבע 1:3 עם שערו השישי העונה בדקה ה-50 (אחרי טעות אומללה של אוטמנדי בהגנה), ואת תוצאת המשחק ,2:3, קבע רודרי, עם שערו הראשון בפרמייר ליג. האלופה תנסה להתאושש ביום רביעי הקרוב, כשתתארח אצל שחטאר דונייצק במסגרת המחזור הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות. כך או כך, הפער מליברפול הוא חמש נקודות. יותר מזה, ההגנה של גווארדיולה נראית חדירה בלי לאפורט הפצוע.

שחקני נוריץ' חוגגים. רויטרס
איזו מסיבה. נוריץ'/רויטרס
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
יש סיבות לדאגה. גווארדיולה/רויטרס

משחקים נוספים

ברייטון - ברנלי 1:1

שפילד יונייטד - סאות'המפטון 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully