וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' הפך לשיאן הכיבושים לעונה אחת בלוס אנג'לס גלאקסי

החלוץ בן ה-37 שבר שיא נוסף, כשכבש שלושער ב-2:7 המטורף של קבוצתו והגיע ל-26 שערי ליגה העונה: "אני שולט בליגה ועושה את ההבדל. יונייטד? אם היא צריכה אותי, אני כאן"

גלאטסראיי

בווידאו: קבלת הפנים הלוהטת שחיכתה לרדאמל פלקאו בגלאטסראיי

היחיד ששיחק בליגת האלופות עם שבע קבוצות שונות; היחיד שכבש במדי שש קבוצות בצ'מפיונס; השחקן היחיד שזכה ב-11 אליפויות בארבע ליגות שונות; היחיד שזכה בתואר מלך השערים במדי פריס סן ז'רמן בשלוש עונות ושובר שיא הכיבושים לעונה אחת בליגה הצרפתית עם 38 כיבושים; השחקן המבוגר ביותר שמגיע ל-15 שערים בעונה אחת בפרמיירליג; והחל מהלילה (בין ראשון לשני) גם שיאן הכיבושים של לוס אנג'לס גלאקסי בעונה אחת.

כבר ניחשתם על מי אנחנו מדברים? זלאטן איברהימוביץ' עשה הלילה היסטוריה נוספת, כשכבש שלושער ב-2:7 העצום של הגלאקסי על ספורטינג קנזס ב-MLS, ובכך העלה את מאזן השערים שלו העונה ל-26 - יותר מכל שחקן אחר ששיחק במועדון המפואר.

החלוץ השבדי בן ה-37 עוד הספיק להחמיץ פנדל (השתלט על הכדור החוזר וכבש מקרוב) והוסיף שני שערים נוספים בניצחון הגדול. בכך הוא כבש את השלושער ה-20 בקריירה שלו והוא רחוק שני שערים בלבד מקרלוס ולה, שמוביל את טבלת הכובשים ב-MLS.

"אני כאן עד דצמבר 2021 לפחות", אמר זלאטן בסיום. "אני עדיין שולט בליגה ועושה את ההבדל כאן". השבדי נשאל על קאמבק אפשרי למנצ'סטר יונייטד וענה בחיוך: "אם היא צריכה אותי, אני כאן. סתם, אני את שלי באירופה כבר עשיתי".

מדובר היה בניצחון ראשון של לוס אנג'לס גלאקסי בליגה אחרי שלא עשתה זאת בארבעת המשחקים האחרונים (הפסידה בשני האחרונים) ורגע לפני משחק החוץ הקשה מול ריאל סולט לייק, שנמצאת מקום אחד לפניה בטבלה (גלאקסי חמישית, סולט לייק רביעית).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully