וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל: "כשאני חושב על קבוצה חזקה, אני חושב על ניימאר"

הכוכב לא יתלבש גם מול ראן, אולם מאמנו בפ.ס.ז' הבהיר: "הוא יישאר אם לא יימצא פיתרון". ז'רום רוטן תוקף, ברצלונה אופטימית

מתוך יוטיוב

בווידאו: אוהדי ברצלונה מעבירים לברתומאו מסר

ברצלונה הגיעה עם באיירן מינכן לסיכום על העברתו של פליפה קוטיניו, וכעת עוברת האלופה הספרדית להתעסק באופן בלעדי בעסקת ניימאר. על פי "ספורט", "בארסה הולכת בכל הכוח ניסיון לסגור את העסקה", כשהנשיא ז'ורפ מריה ברתומאו לקח פיקוד על הנעשה בניסיון להפוך את חזרתו של הברזילאי לקאמפ נואו רשמית.

"בארסה תפעל בסוף השבוע ופגישה נוספת וסופית עם פריס סן ז'רמן עשויה להיערך", נכתב בגוף התקשורת הקטלאני. "בברצלונה משוכנעים שהם יכולים לסגור את העסקה, אף שהמגעים מסובכים". המנהל המקצועי של אלופת צרפת לאונרדו ואריק אבידל מהצוות הניהולי של אלופת ספרד ניהלו לאחרונה שיחות חדשות בניסיון למצוא את המתווה שיוסכם על כל הצדדים, כשכעת כבר ברור שפריס לא תקבל את מבוקשה - גם קוטיניו וגם עוסמאן דמבלה.

עד כה הקפיד ברתומאו להישאר מאחורי הקלעים, אולם כעת, לקח אחריות על המגעים על רקע הלחץ שמפעילה ריאל מדריד, שהצעה שלה "תהיה מסוכנת מדי", על פי "ספורט". "ברצלונה העבירה לניימאר את המסר שתעשה הכל כדי להחתים אותו, אבל היא מבקשת שילחץ מהצד שלו. בסביבתו הבהירו לבארסה שריאל מדריד מפעילה לחץ כבד בימים האחרונים. הוא לא שש לחתום, אבל פלורנטינו פרס ניהל שיחות עם מקורביו של ניימאר בימים האחרונים במטרה להשיג סיכום שימנע את חזרתו לברצלונה".

בספרד ממשיכים לטעון כי מה שעשוי לשנות את הסטטוס-קוו הוא אם כוכבה המתוסכל של פריס סן ז'רמן יצהיר באופן פומבי שהוא מעוניין לשחק אך ורק בברצלונה - דבר שעדיין לא עשה. על פי דיווחים בברזיל, עסקת קוטיניו הפכה את צירוף ניימאר ל"קשה יותר", שכן הקטלאנים קיבלו 20 מיליון יורו בלבד על ההשאלה - סכום שלא ממש יעזור להם במגעים עם אלופת צרפת. "ברתומאו נמצא תחת לחץ, בעיקר של מסי, להחזיר את ניימאר", נכתב ב"גלובספורט". "אחרי חודשיים של שיחות טלפון, יתנהלו מגעים פנים אל פנים כדי להגיע לסיכום".

כמעט מדי יום מופנית אל עבר הכוכב הברזילאי ביקורת כזו או אחרת, והיום היא הגיעה מכיוונו של שחקן העבר הצרפתי ז'רום רוטן. "הוא אחד השחקנים הטובים בעולם", אמר רוטן, ששיחק בפ.ס.ז' מ-2004 עד 2010, "אבל הוא שכח את הדבר הכי חשוב. כשאמר שהזיכרון הכי טוב שלו הוא המהפך עם ברצלונה מול פריס סן ז'רמן, זה היה דוחה. איזו מין גישה זאת?"

כשנשאל האם ניימאר בכלל יכול להישאר במועדון השיב רוטן: "איך הוא יכול להישאר אם הוא לא רוצה להיות בפריס? הוא יורק על החולצה של האנשים שהוציאו חלק גדול מהמשכורת שלהם כדי לשלם את המשכורת שלו. הוא יעזוב, השאלה היא רק באיזו עסקה. זה יהיה הפסד, כי הקבוצה חזקה יותר איתו, אבל לפריס לא חסר כישרון".

עסקה, כאמור, עוד רחוקה מלהיסגר, ובכל זאת ניימאר לא ייכלל גם במשחקה השני של פריס סן ז'רמן העונה, מול ראן. "הוא החל להתאמן איתנו אבל סיים את האימון לבד", אמר המאמן תומאס טוכל. "הוא עדיין שחקן שלנו וכשאני חושב על קבוצה חזקה, אני חושב עליו. אם לא יימצא פיתרון, הוא יישאר איתנו. הוא שחקן רגיש מאוד, אז תמיד אגן עליו. הוא צריך להמשיך להתאמן איתנו ולהעלות את רמת האינטנסיביות שלו, אני רוצה לראות אותו משחק ברמה גבוהה 90 דקות, עם אגרסיביות והרבה דריבלים. כרגע, שום דבר לא השתנה - עדיין נותרו לו שלוש שנים בחוזה".

ובינתיים, לאחר שהחמיץ את הקופה אמריקה בשל פציעה, ניימאר יחזור לסגל הסלסאו לקראת שני משחקי ההכנה הקרובים מול קולומביה ופרו. "הוא אמר לי שהוא מרגיש בסדר", טען המאמן הלאומי טיטה. "הוא סיפר שיש מגעים והוא מחכה שפריס סן ז'רמן תפתור את המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully