וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן וברצלונה אישרו: קוטיניו יושאל אל הגרמנים

גיירמו אמור וחסן סליהמידז'יץ' אישרו את מה שפורסם מוקדם יותר והברזילאי יושאל לעונה אחת כשלבאיירן תהיה אופציה לרכישה

מתוך יוטיוב

גיירמו אמור, שחקן העבר של ברצלונה שאחראי היום על מחלקת הנוער של המועדון ומשמש כאחד הדירקטורים בו, אישר הערב (שישי) שפיליפה קוטיניו עובר לבאיירן מינכן. אמור סיפר ששני המועדונים הגיעו לסיכום והברזילאי יגיע כבר מחר למינכן ויושאל אל הבווארים לעונה אחת תמורת דמי העברה. בסיום העונה תהיה לבאיירן אפשרות לרכוש את השחקן.

מאוחר יותר גם המנהל הספורטיבי של באיירן חסן סליהמידז'יץ' אישר את פרטי העסקה ואמר: "קרל היינץ רומניגה ואני היינו השבוע בברצלונה ונפגשנו עם קוטיניו ועם הסוכן שלו וסיכמנו איתם הכול. אנחנו שמחים לצרף שחקן ברמה כזאת". גם יושב ראש באיירן רומניגה אישר: "פיליפה קוטיניו יצטרף אלינו בהשאלה לעונה. תהיה לנו האופציה לרכוש אותו בעונה הבאה. הוא יגיע לבדיקות הרפואיות ביום ראשון או בשני".

קודם לכן, דווח בברזיל שבאיירן מינכן צפויה להודיע בשעות הקרובות על צירופו של פיליפה קוטיניו מברצלונה. על פי הדיווח, אלופת גרמניה התקדמה מאוד במגעים עם קשר נבחרת ברזיל בשעות האחרונות ואף הגיעה איתו לסיכום ועכשיו כל מה שנותר הוא רק מסמכים וניירות שיעברו מצד לצד. באיירן מינכן פותחת הערב את העונה שלה בבונדסליגה ומארחת את הרטה ברלין במחזור הראשון.

בקטאלניה דיווחו שקוטיניו היה אמור להיכלל בסגל של ברצלונה למשחק מול אתלטיק בילבאו הערב, אך הוצא ממנו בשל המעבר הצפוי.

קוטיניו עוזב את ברצלונה אחרי עונה לא מוצלחת שם ולאחר שנרכש על ידה בסכום עתק מליברפול, שם רשם הצלחה גדולה. העסקה הנרקמת הזו עשויה לסמל שברצלונה יורדת למעשה מהניסיון לרכוש את ניימאר. זאת מכיוון שקוטיניו היה אמור להיכלל בחבילה שאלופת ספרד הייתה מציאה לפריס סן ז'רמן בתמורה לחברו מנבחרת ברזיל.

עכשיו, לאור החדשות האלה, האלטרנטיבות שברצלונה יכולה להציע לפריס סן ז'רמן מצטמצמות משמעותית. המשמעות היא שריאל מדריד הופכת לפייבוריטית לרכישתו של ניימאר, אם אכן באמת קוטיניו יעבור בסופו של דבר לבאיירן.

שחקן נוסף שעשוי להצטרף לבאיירן מינכן הוא קשר בורוסיה מנשנגלדבאך בן ה-20 מיקאל קוויזאנס.

פליפה קוטיניו שחקן ברצלונה. GettyImages
בדרך לגרמניה. קוטיניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully