וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מבקרים את אנטואן גריזמן: "חסרים שחקנים שמבקיעים שערים"

הצרפתי רשם בכורה חלשה בהפסד לבילבאו, ואלוורדה הודה ש"הוא צריך להיכנס יותר למשחק" ובתקשורת טוענים: "קשה לו להבין את חבריו". פיקה: "עדיף להפסיד עכשיו מבסיום העונה". בעולם מהללים את אדוריץ: "לעולם אל תפרוש"

אנטואן גריזמן שחקן ברצלונה. AP
מכאן אפשר רק לעלות. גריזמן/AP

לא כך פיללה ברצלונה לפתוח את עונת 2019/20 בלה ליגה. האלופה המכהנת נכנעה אמש (שישי) 1:0 לאתלטיק בילבאו, בשל מספרת מרהיבה של אריץ אדוריץ לקראת הסיום. "כל כדור שנמצא באוויר בסביבה שלו מהווה סכנה", שיבח ארנסטו ואלוורדה את החלוץ הבלתי נגמר. "זה היה מהלך נהדר, הוא כבר כבש שערים דומים בעבר. כשראיתי אותו קופץ ככה, לא הופתעתי כלל מהסיום".

עיקר העיסוק בתקשורת הספרדית עם תום המשחק היה בהופעה המאכזבת של אנטואן גריזמן, שקיבל את הבמה בהיעדרו של ליאונל מסי ובפרט במחצית השנייה, לאחר פציעתו של לואיס סוארס, ובכל זאת לא הצליח לספק את הסחורה. "אם הוא ליד הרחבה הוא שחקן הכרעה, אבל צריך לשלוט במשחק כדי שזה יקרה", טען המאמן. "אנחנו יודעים שמצפים להרבה מכמה שחקנים שלנו, והוא צריך יותר להיכנס למשחק".

"הופעת בכורה פושרת מאוד", נכתב ב"אס" על הכוכב הצרפתי. "עדיין קשה לו להבין את חבריו לקבוצה וההגנות הצפופות גדולות עליו". ב"מארקה" הוסיפו: "גריזמן עדיין לא התרגל לשיטה של ואלוורדה. הצרפתי בקושי הריח את הכדור באגף וכשסוארס נפצע והוא הוסט למרכז זה לא ממש השתנה. כמו כן, נראה שאין לו עדיין הבנה עם ג'ורדי אלבה בכנף. זה מדאיג".

גריזמן עצמו סיכם: "היינו בסדר עד ה-30-40 מטרים האחרונים, ואז לא ידענו איך לתת את המסירה האחרונה. אבל הליגה ארוכה ונשתפר במשחק הבא. צריך להשתפר".

"לוואלרדה חסר מישהו שיבקיע שערים", נכתב ב"ספורט". "עם עזיבת קוטיניו, האיום מחוץ לרחבה לא קיים. ניימאר יכול לתרום שערים, שינויי קצב ומהלכים מפתיעים, אבל אם לא יגיע, לקבוצה הזו עדיין יהיה חסר מישהו שיסים את הכדור ברשת. גריזמן יודע איך לעשות זאת, אבל הוא נראה עקשן וזו לא המומחיות שלו".

על סוארס, שעזב את המשחק עם פציעה בשוק, אמר ואלוורדה: "יש לי בעיה בשריר ונמתין לראות מה הבדיקות אומרות. הוא היה חסר לנו במחצית השנייה. אנחנו רגילים שליאו פותח עבורנו הגנות צפופות, אבל כבר שיחקנו היטב בלעדיו".

ג'רארד פיקה הוסיף וסיכם: "תמיד קשה בסן מאמס. עדיף להפסיד עכשיו מאשר בסיום העונה. לעתים בילבאו היו גדולים עלינו מבחינה פיזית, לא היינו עצמנו. יש פה שחקנים חדשים ולעתים לוקח קצת זמן להתחבר".

ג'ורדי אלבה הוסיף: "בחלק מהמשחק היינו חסרי ריכוז והיו חסרים לנו רעיונות בהתקפה". כשנשאל על חזרתו האפשרית של ניימאר אמר המאמן: "זה כבר מעייף, נחכה לסגירת החלון. הוא שחקן נהדר ואם הוא יגיע, יופי, אבל בכל יום מדברים על קבוצה אחרת".

עוד בוואלה!

ספרד: אתלטיק בילבאו ניצחה 0:1 את ברצלונה משער ענק של אדוריץ

לכתבה המלאה

גיבור הלילה אדוריץ בן ה-38 התאים לשער הנפלא שלו גם משפט נפלא: "לעתים כדורגל הוא משחק כל כך יפה, שכשאתה הכי פחות מצפה לכך הכדור מגיע אליך ונכנס". החלוץ הבלתי נגמר הודה לאוהדים בסן מאמס והוסיף: "זה מגרש מדהים. יהיה בלתי אפשרי מבחינתי לא להתגעגע, אבל מתישהו זה יצטרך להסתיים".

מאמנו, גאיסקה גריטנו, הוסיף: "זה היה שער נפלא שנתן לי אושר גדול. הוא שחקן ייחודי, שחקן שעשה את ההבדל עבור בילבאו למשך שנים רבות. הוא חיה תחרותית, הראשון שמגיע לאימון והאחרון שעוזב. אנחנו זקוקים לו".

צפו באדוריץ מתקבל בחדר ההלבשה

רוברטו סולדאדו ורדמאל פלקאו מהללים את אדוריץ: "לעולם אל תפרוש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully