וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 2:2 לבאיירן מינכן מול הרטה ברלין בבית

הבווארים פתחו חלש: רוברט לבנדובסקי כבש פעמיים (24 ו-60 בפנדל), ודאד איבישביץ' (36) ומרקו גרויץ' (38) הרשיתו לאורחת

רויטרס

העונה ה-57 בבונדסליגה נפתחה הערב (שישי) עם תוצאה מפתיעה. באיירן מינכן סיימה ב-2:2 ביתי מול הרטה ברלין והשיגה נקודה אחת בלבד אחרי שכבר פיגרה 2:1. רוברט לבנדובסקי פתח את העונה עם צמד, אבל זה לא הספיק לקבוצה שלו מול הרטה הנחושה, ששיחקה היטב.

באיירן מינכן עלתה ליתרון בדקה ה-24. סרג' גנאברי קיבל מסירת עומק בצד ימין והעביר רוחב, רוברט לבנדובסקי הספיק להדביק את זה ובעט מקרוב פנימה את ה-0:1. הרטה השיגה את השוויון בדקה ה-36. דודי לוקבאקיו, הרכש היקר בהיסטוריה שלה שכבש בעונה שעברה ארבעה שערים מול באיירן במדי פורטונה דיסלדורף, עשה מהלך אישי יפה ובעט חזק מרחוק, זה פגע בוודאד איבישביץ', שינה את הכיוון והלך פנימה, 1:1. הרטה השלימה מהפך מהיר מאוד בדקה ה-39. ודאד איבישביץ' הכניס כדור ענק למרקו גרויץ', שעבר באלגנטיות את מנואל נוייר ובעט פנימה את ה-1:2. באיירן איזנה בדקה ה-60 אחרי עבירה מיותרת מאוד של גרויץ' ברחבה ושימוש ב-VAR. לבנדובסקי בעט פנימה וקבע 2:2 דווקא אחרי דקות לא טובות של המארחת.

הקבוצה של ניקו קובאץ' המשיכה להפעיל לחץ, אבל לא ממש סיכנה את השער של הקבוצה מהבירה ובסופו של דבר זה 2:2 שדי משקף את מה שהיה במשחק.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
הוא פתח טוב, הקבוצה שלו? לא/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully