וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יקוב סילבסטר ואפונסו טיירה מחוץ לסגל למכבי תל אביב

21.1.2019 / 12:20

קלינגר הפתיע כשהותיר את שני הזרים מחוץ ל-18 למשחק נגד המוליכה (21:00, ספורט 5). סיטון ופדידה הצעירים ישבו על הספסל, שחקנים בקבוצה חוששים מרכות במרכז המגרש

צילום גולשים

מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר פרסם הבוקר את הסגל למשחק הערב מול מכבי תל אביב (שני, 21:00, ספורט 5) כאשר ההפתעה הגדולה היא ששני הזרים של הקבוצה, יקוב סילבסטר ואפונסו טיירה, אינם נכללים בסגל. זאת הפעם הראשונה העונה שהסלובקי והפורטוגלי נותרו מחוץ לסגל מסיבה מקצועית ולא בריאותית. ייתכן שמדובר במסר ברור מצד קלינגר לשניים לקראת המשך חלון ההעברות. מי שיתלבשו במקום שניהם הם עוז סיטון ורועי פדידה.

על פי התרגולים בימים האחרונים, ניר קלינגר מתכנן מערך התקפי שבו עידן ורד יתופקד בשלישייה במרכז המגרש. שחקנים בקבוצה דיברו בחשש על כך שמדובר במרכז קישור רך, אך במועדון אמרו :"אין לנו מה להפסיד, צריך ללכת על כל הקופה. פחות מניצחון ונגמרו הסיכויים לפלייאוף עליון".

לאורך השבוע ניר קלינגר שקל לפתוח עם אנטואן קונטה כמגן ימני, אבל נראה שדוד קלטינס ימשיך בעמדה הזו וייתכן שהצרפתי ישתלב במהלך המשחק. במקרה כזה, קלטינס עשוי להיות מוסט לקישור וקונטה ישחק בעמדה הטבעית שלו.


עוד בנושא:

פערים במגעים בין בית"ר ירושלים לזאחוביץ' ולוסיו
חוגג מאבד סבלנות: "אני משקיע עשרות מיליונים, מה עוד צריך?"
יוסי בניון: "התחתית צמודה, שני הפסדים ונהיה במאבק נגד הירידה"

יקוב סילבסטר שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
הפתעה בסגל. סילבסטר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully