וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג מאבד סבלנות: "אני משקיע עשרות מיליונים, מה עוד צריך?"

14.1.2019 / 7:26

האופטימיות של בעלי בית"ר מתחילה להיסדק אחרי ה-0:0 עם קרית שמונה: "אני משקיע מיליונים, מנסה לתת לקלינגר הכל". בקבוצה מודאגים מהאפקט השלילי של טדי, נקודת האור: כבוד המלכים לבניון ועסקת אלמוג המתקרבת

עריכת וידאו: מתן חדד

1. חוגג מאבד סבלנות: "הבאתי לקלינגר את מי שהוא רוצה, מה עוד צריך?"

הפנים של משה חוגג אחרי ה-0:0 הביתי אמש (ראשון) נגד קרית שמונה אמרו הכל. החל מאתמול גם האופטימיות הבלתי נדלית של הבעלים החדש מתחילה להיסדק. בירידה למנהרה בסיום הוא הספיק לומר לאנשיו: "כל השבוע הייתי סביב השעון כדי שכולם יעברו בבקרה, אני משקיע כאן עשרות מיליוני שקלים, קונה שחקנים ומנסה להביא לקלינגר את מי שהוא רוצה, מה צריך עוד לעשות כדי שהקבוצה תכבוש?".

לפני עשרה ימים התארח חוגג אצל "אופירה וברקו" והתערב עם המנחים שהקבוצה תעפיל לפלייאוף העליון. אבל אחרי המשחקים החלשים בדוחא ואתמול לא בטוח שהוא היה שם את הכסף על הקבוצה שלו. אמנם בחצי השני בית"ר השתפרה, ובכל זאת המספרים מדברים בעד עצמם: היא לא כבשה בשלושה מחמשת המשחקים האחרונים, ועדיין - 18 מחזורים מפתיחת העונה - לא הצליחה לייצר שני ניצחונות רצופים. כנראה שבסופו של דבר מדובר בקבוצה מוגבלת שלא שווה פלייאוף עליון וגם לא מאבק על הכרטיס אליו, פשוט קבוצת תחתית שצריכה לחשוב איך היא שורדת.

עוד בנושא

גם הרכש לא עזר: בית"ר ירושלים סיימה ב-0:0 חלש עם קרית שמונה
יוסי בניון: "התחתית צמודה, שני הפסדים ונהיה במאבק נגד הירידה"
בית"ר ירושלים הגיעה להבנות בנוגע לעסקת אלמוג, שעשויה להיסגר

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. דני מרון
גם הוא כבר לא בטוח שפלייאוף עליון הוא בר השגה. משה חוגג/דני מרון

2. המאזן האיום בטדי נמשך, "המנהיגים" לא עומדים בלחץ

הסיפור הלא פחות גדול הוא האפקט השלילי של אצטדיון טדי. לא ברור כיצד המבצר של הכדורגל הישראל הפך לנקודת התורפה של בית"ר ירושלים. ניר קלינגר הצליח לבצע שינוי דרסטי בממוצע הספיגות של הקבוצה ולייצב אותה הגנתית, אבל התקפית זו נראית אותה קבוצה אנמית מתחילת העונה, בעיקר במשחקי הבית. פחות משער למשחק מבקיעה בית"ר בטדי העונה, ומאזנה עומד על 7 נקודות מתוך 27 אפשריות, 25% הצלחה. אם היו לה אחוזים זהים גם בחוץ היא היתה יורדת ליגה.

ואולי השחקנים המובילים פשוט לא עומדים בלחץ? נראה שהם לא רגילים לחיים בתחתית, ומתקשים למצוא פתרונות ולהתמודד עם הסיטואציה. בשבוע הבא בית"ר תפגוש את מכבי תל אביב בחוץ, והפסד בנתניה עשוי לסבך את הקבוצה עמוק בתחתית. כשזה יקרה, מישהו מהשחקנים המובילים יצטרך להפגין אופי כדי לחלץ את בית"ר משם.

עוד באותו נושא

יוסי בניון: "התחתית צמודה, שני הפסדים ונהיה במאבק נגד הירידה"

לכתבה המלאה
דן איינבינדר, דוד קלטינס, ניר קלינגר בית"ר ירושלים. דני מרון
ההגנה התייצבה, ההתקפה קפאה. קלינגר עם איינבינדר/דני מרון

3. עסקת אילון אלמוג קרובה מתמיד, ערן לוי יחזור לסגל?

עסקת אילון אלמוג אמורה להגיע לסיכום סופי וחתימה עוד היום. בצהריים אמורה להתקיים פגישה לסגירת כל הקצוות האחרונים ובסופה אמורה בית"ר לרכוש כ-50 אחוזים מכרטיס השחקן של הקשר-חלוץ תמורת כ-1.5 מיליון יורו. אלמוג סיכם את תנאיו בבית"ר לחמש שנים וצפוי להצטרף לאימונים באופן מיידי. הצוות המקצועי יחל לשלב את אנטואן קונטה בהדרגה כאשר דוד קלטינס עשוי להיות מוסט לחוליית הקישור.

לירוי צעירי שלא היה בסגל עשוי לבקש לעזוב כאשר מכבי פתח תקוה, רעננה ומ.ס אשדוד מעוניינות בשחקן. גם דין אקפי ומתן פלג יחפשו קבוצות ועדיין לא ברור מה תהיה ההחלטה לגבי יעקב בריהון, שמסרב לעבור בהשאלה. ערן לוי צפוי לעמוד לוועדת משמעת ולחזור לסגל הקבוצה עד שימצא קבוצה חדשה.

ערן לוי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
שוב בסגל? ערן לוי/יוסי ציפקיס

4. בניון זוכה לכבוד של מלכים

אם היתה נקודת אור בבית"ר אתמול היא בוודאי נוגעת ליוסי בניון. הקשר הוותיק לא שיחק בבית"ר בשיא הקריירה והגיע אליה לראשונה בגיל 37, לא שיחק הרבה, ועזב אחרי "טיפול מיוחד" מאלי טביב. בניון הרגיש שזה צריך להסתיים אחרת, חוגג חש כמוהו ואתמול הוא החל במסע הסיום של הקריירה בירושלים. לפני, במהלך ואחרי המשחק הוא קיבל בטדי אהבה ששייכת רק לסמלים הכי גדולים של בית"ר. הם לא ראו ממנו יותר מדי רגעי הנאה במדים הצהובים-שחורים, הם פשוט זוכרים לו את האגדה שעקבו אחריה לאורך השנים בנבחרת ובאירופה וחשו גאווה. אם זה ימשיך כך זאת באמת תהיה סיומת ראויה לקריירה האדירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully