וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הבנות בנוגע לעסקת אלמוג, עשויה להיסגר מחר

13.1.2019 / 18:08

גורם המעורה בפרטים אמר על העסקה: "צריך לקרות משהו בלתי צפוי כדי שלא נחתום". פלומן יפתח מול קרית שמונה, בניון וקונטה בסגל

צילום גולשים

הושגו הבנות בנוגע למרבית הפרטים של עסקת אילון אלמוג ממכבי תל אביב לבית"ר ירושלים, אשר צפוייה להיסגר מחר באופן סופי. גורם המעורה בפרטים אמר: "צריך לקרות משהו בלתי צפוי כדי שלא תהיה חתימה". אילון צפוי להגיע היום (ראשון) לטדי למשחק נגד עירוני קרית שמונה (20:30, ספורט 1).

בית"ר ירושלים העבירה הבוקר את כל המסמכים הנדרשים לבקרה וקיבלה אישור להכליל בסגל למשחק הערב נגד עירוני קרית שמונה את יוסי בניון ופרדי פלומן. ביום חמישי דרשה הבקרה מבית"ר סכום כסף נוסף ובבית"ר הסבירו כי הסכום שהעביר חוגג בשבוע שעבר אמור לכסות את כל התקציב ואין שום סיכוי שיספיק לבצע העברה נוספת היום. לפיכך הבקרה החליטה לאפשר לבית"ר להכליל את השניים בסגל, אם כי ביקשה שתשלים את החוסרים בהמשך.

עוד בנושא

הערב: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה (20:30, ספורט 1)
הפער בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב בעסקת אילון אלמוג
דוד רוזנטל מסכם שבת עם המגמות ההפוכות של מכבי חיפה ובאר שבע

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. ינון פוקס, בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יקבל דקות ראשונות? בניון באימון בית"ר/אתר רשמי, ינון פוקס, בית"ר ירושלים

בנוסף, ולא פחות מרגש מבחינת האוהדים - מגן הקבוצה אנטואן קונטה יתלבש הערב וייכלל בסגל הקבוצה למשחק, וזאת הפעם הראשונה שהוא בסגל מאז נפצע בסוף העונה שעברה ועבר שני ניתוחים במיניסקוס. בסך הכל השחקן לא שיחק במשחק רשמי שמונה חודשים.

ניר קלינגר תרגל הרכב עם פלומן באגף שמאל, כאשר עידן ורד מתורגל בשלישיית הקישור ואילו מאור בוזגלו בימין. בחוד ישנה התלבטות בין אנתוני וארן ליקוב סילבסטר, אולם נראה שוארן יהיה זה שיפתח. בחוליית ההגנה אין שינויים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונטה. ברני ארדוב
זוכרים אותי? קונטה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully