וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפער בין בית"ר למכבי תל אביב בעסקת אילון אלמוג: אחוזים ממכירה עתידית

11.1.2019 / 12:24

עסקת הרכישה של החלוץ מתקרבת, ההכרעה בשבוע הבא. קלינגר: "המחיר שלו לא מעסיק אותי, גם ברצלונה וריאל מביאות אלמוניים בהרבה כסף"

עריכת וידאו: מתן חדד

בבית"ר ירושלים לא אוהבים את רעשי הרקע לפני המשחק החשוב מול עירוני קרית שמונה ביום ראשון. "זה קרה לפני סכנין על כל הרעש סביב טאפוקו ופלומן והשבוע עם אילון אלמוג, ערן לוי ועוד ועוד רעשים שלא נותנים שקט", אמרו במועדון. "השחקנים מנסים להתרכז בכדורגל, אבל נגד סכנין ראינו שזה כן משפיע. נקווה שיהיה שינוי ביום ראשון".

ניר קלינגר לא תרגל הרכב ונראה שמחכה לקבל באופן סופי את האישור בנוגע לכך שפרדי פלומן ויוסי בניון יוכלו להיות חלק מהסגל. בבית"ר מאמנים ש"העניינים הטכניים" שמונעים זאת בינתיים יוסדרו עד יום ראשון. אם אכן כך יקרה, פלומן צפוי לפתוח בכנף שמאל, כאשר בוזגלו יפתח בימין ועידן ורד במרכז.

עוד בנושא

דן איינבינדר: "כיף שבניון ופלומן הצטרפו, התחרות תעשה טוב לכולם"
ערן לוי בדרך החוצה מבית"ר ירושלים, השחקנים דווקא מגנים עליו
עוד שחקן יעזוב את בית"ר בחלון? בני יהודה מעוניינת ביעקב בריהון

שחקן מכבי תל אביב אילון אלמוג. ברני ארדוב
העסקה מתקרבת. אילון אלמוג/ברני ארדוב

חוגג העביר קרוב לחמישה מיליון שקל ערבות לבקרת התקציבים, ובסכום זה נכללת גם אפשרות רכישה של כ-50 אחוז מכרטיסו של אילון אלמוג ממכבי תל אביב. בית"ר סגרה את כל התנאים של החלוץ בהסכמת מכבי תל אביב, ובתחילת השבוע יוכרע סופית אם הוא אכן יימכר, נכון לעכשיו, הפערים בין בית"ר למכבי תל אביב אינם נוגעים לאחוזים על כרטיסו של אלמוג, אלא על אחוזים ממכירה עתידית. גורם בבית"ר אמר הבוקר: "אם מכבי תל אביב לא תחזור בה ותקבל רגליים קרות העסקה תצא לפועל".

ניר קלינגר אמר היום לרדיו ירושלים על אלמוג: "במקומות כמו ברצלונה וריאל מדריד מגיעים שחקנים אלמוניים בהרבה כסף ומזלזלים. ישבנו, חפרנו, ראינו ועקבנו ואנחנו חושבים שזה שחקן מצויין להווה ולעתיד של בית"ר. המחיר זה לא מה שמעסיק אותי, אני מצפה שהוא יהיה חלק מוביל בעתיד של בית"ר ירושלים אם הכל ייסגר".

לאחר המשחק הקרוב יחלו בבית"ר לדון בשחרורי שחקנים כאשר ברור למשה חוגג ואלי אוחנה כי יצטרפו להשתתף בשכר של כמעט עם כל שחקן שיקבל הצעה. ההערכה היא כי בין ארבעה לחמישה שחקנים יעזבו בחלון הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully