וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר: "כיף שבניון ופלומן הצטרפו, התחרות תעשה טוב לכולם"

10.1.2019 / 17:59

קשר בית"ר ירושלים התייחס להרחבת הסגל ולענייני ערן לוי: "היו הרבה רעשי רקע במהלך העונה, אנחנו צריכים להתעסק רק בצד המקצועי"

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

שחקני בית"ר ירושלים הגיעו היום (חמישי) לקניון הדר בשכונת תלפיות על מנת להעניק לאוהדים את כרטיס הבית"ריסט. דן איינבינדר סיפר על האירוע: "באנו לחלק את כרטיסי הבית"ריסט שנרכשו, מעבר לזה שזה כיף, זה מרגש להיות כאן, לראות את השינוי שעובר על המועדון והדברים שנוספו לו. גם אני עשיתי בית"ריסט".

בנוגע לערן לוי אמר איינבינדר: "במהלך העונה סבלנו מכל מיני רעשי רקע. אנחנו השחקנים צריכים להתרכז רק בצד המקצועי ואיך להביא תוצאות טובות יותר, שאר הדברים זה התעסקות של הצוות המקצועי. ערן חבר שלנו לקבוצה ואנחנו לא לוקחים שום צד. ערן שחקן מצוין וינסה לתרום גם אחרי זה כמו שכולם ינסו, אנחנו לא מתעסקים בזימונים לוועדת משמעת".

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גם הוא עשה בית"ריסט. דן איינבינדר/ברני ארדוב

על המשחק מול עירוני קרית שמונה ביום ראשון אמר הקשר: "זה לא סוד שלא הולך לנו בטדי. קרית שמונה קבוצה טובה שיודעת לבוא להשיג תוצאה. לפעמים בטדי אנחנו רוצים יותר מדי ונצטרך לבוא מרוכזים מאוד. כיף גדול שיוסי בניון ואנז' פרדי פלומן הצטרפו. פרדי איכותי ויעזור לנו, על יוסי אני לא צריך לדבר בכלל. ככל שיהיו לנו יותר שחקנים איכותיים וטובים זה רק יעזור לנו. בית"ר זה מועדון גדול עם שאיפות גדולות ואנחנו צריכים סגל רחב ואיכותי, התחרות רק תעשה טוב לכולם".

על הסגל הרחב אמר הקשר: "יכול להיות שכרגע יש סגל שהוא רחב מדי, אך אני מאמין שעד סוף החלון דברים עוד ישתנו וגם הסגל ידולל. אני חושב שחדר ההלבשה עבר שינוי חיובי ואנחנו לא נותנים לדברים להשפיע. לעזוב? אני מודה על הרגע שהמועדון החליט להחזיר אותי ולא נראה לי שבמתכונת הנוכחית אני ארצה בכלל לעזוב שוב עד לסוף הקריירה".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים מנסה לרכוש את אילון אלמוג ממכבי ת"א, ערן לוי בדרך החוצה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully