וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מנסה לרכוש את אילון אלמוג ממכבי ת"א, ערן לוי בדרך החוצה

10.1.2019 / 14:00

הקשר הושעה עד אחרי המשחק נגד קרית שמונה, אבל בכל מקרה לא יהיה בסגל למשחקים שלאחר מכן. בקבוצה מנסים "לסיים את זה יפה", שחקנים בקבוצה גוננו על לוי: "הוא קורבן, לא רעל". הצהובים דורשים יותר ממיליון יורו עבור החלוץ, בני יהודה מעוניינת ביעקב בריהון

עריכת וידאו: מתן חדד

לאחר שבית"ר ירושלים הודיעה לערן לוי שהוא מושעה עד יום שני, כבר עכשיו ברור כי גם אם לא יעזוב את הקבוצה, הוא לא ייכלל יותר בסגל למשחקים וייתכן שאף יתבקש להתאמן בנפרד מחבריו. בכירים בבית"ר אמורים לשוחח עם לוי בשבוע הבא במטרה להגיע להסכמות על פרידה. במועדון לוקחים בחשבון שיצטרכו לשלם לשחקן את שכרו לעוד חודש או חודשיים, אבל לא יסכימו ליותר מכך - זאת בזמן שלוי ממתין להצעה אטרקטיבית יותר מאשר אלה שיש לו, ממ.ס אשדוד והפועל רעננה.

תחילה הושעה לוי רק מהאימון אתמול, אולם במהלך היום נערכו שיחות של אלי אוחנה עם ניר קלינגר, בה המאמן הסביר לאוחנה מה קרה באימון שלשום, בו נשמע לוי עולה לטונים גבוהים. בעקבות השיחה הוחלט לתת שקט לקבוצה עד למשחק נגד קרית שמונה ורק אחריו להתעסק בנסיון לסיים את סאגת ערן לוי בצורה מכובדת.

עוד בנושא

בית"ר השעתה את ערן לוי עד שני, אמר לקלינגר: "אתה לא מכבד"
פלומן אחרי החתימה: "מהמחזור השני ידעתי שאני רוצה לבית"ר"
יואב כץ זועם על בית"ר אחרי ההודעה של החתמת ארנסטס שטקוס

ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בדרך החוצה. ערן לוי/ברני ארדוב

חלק משחקני בית"ר צידדו דווקא בלוי ואמרו: "יש יותר מדי רכילויות ותחושות שיש השפעה לא מקצועיות על דברים. זה מקומם. לא תמיד הכל נכון אבל גם אין עשן בלי אש. יש מדי שמועות ודיבורים בנוגע לכל מיני שחקנים וזה לא עושה טוב לקבוצה. ערן קורבן של הסיטואציה, הקבוצה בבלגן מתחילת העונה, מנסה להתייצב וניר חיפש לעצור קודם כל את כמות הספיגות. ההתקפה הייתה רק בונוס, וערן לא מתאים לניר כשחקן הרכב כרגע. ערן כוכב כדורגל ולא בן אדם רע או רעל, הוא רק מתוסכל כי הוא רוצה לשחק".

במקביל לפרשיית ערן לוי, בית"ר תחל במו"מ עם שחקנים על חוזים לעונה הבאה. הראשונים יהיו אנתוני וארן, מיקי סירושטיין ואור זהבי, שמסיימים חוזה בתום העונה. בית"ר רוצה להחתים את טל כחילה על חוזה חדש, אבל נראה שהבלם ימתין לקיץ ורק לאחר מכן יקבל החלטות, משום שכרגע הוא לא משחק ולא נראה בתכניות של ניר קלינגר.

בגזרת הרכש, בימים האחרונים מתנהל מו"מ מול מכבי תל אביב באשר לאילון אלמוג. הקשר ההתקפי/חלוץ ששייך לצהובים מושאל העונה לבית"ר ת"א/רמלה, מעורר עניין רב בבית וגן, כאשר סכום הרכישה המדובר כעת הוא מעל מיליון יורו. עוד לא ברור האם מכבי תל אביב אכן תסכים לשחררו.

במקביל, בני יהודה מתעניינת ביעקב בריהון ועשויה לפתוח במו"מ לרכישתו בשבוע הבא. לשחקן חוזה לעוד עונה וחצי בבירה והוא מסרב לצאת בהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully